Komentarze (100)

Dodaj komentarz

Napisał(a): ~laik -

Czytajac tekst jakj rowniez komentarze ,mozna odniesc wrazenie ze pisza to utopisci badz idealisci. Wspomniane gniazdka sieciowe ,w pierwotnym zalozeniu mialy maja inne zastosowanie niz ladowanie samochodow. Jak ma sie odniesc lokator ,spoldzielni ,wspolnoty ktory korzysta z piwnicy oklicznosciowo , placacy jakas okreslona kwote , na pokrycie oswietlenia czesci wspolnych do punktu ladowczego. Chcesz korzystac plac z wlasnej kieszeni,Wracajac do elektrycznej ekologii , to ze jakas elektrownia bedzie oddalona od rzeczonego gniazda o 200-300 km nie znaczy ze poprawiono jakosc powietrza. Zmniejszono wplyw czegos na danym terenie , jednak nie eliminujac szkodliwych czynnikow w skali ogolnej, nie przeprowadzono badan jak wyziewy chemiczne z akum. wplyna na czystosc powietrza w tym terenie. Kiedy wprowadzano katalizatory mialo byc zdrowo ,milo i przyjemnie. Wprowadzono filtry w kotlowniach zakladow cieplowniczych , elektrowniach rowniez te rozwiazania sa be. Tam gdzie kasa tam zawsze cos bedzie nie w ta strone. Za 10 lat okaze sie ze najzdrowsza jest trakcja owsiana. Czy ktos zdazyl policzyc ile ton metanu byloby w atmosferze mniej gdybysmy stali sie trawo zercami ,eliminujac z diety mieso , zamiast chodowli ,sponsorowali koncerny chemiczne opracowujace sztuczna zywnosc , badz podobne wynalazki.Moze kiedys nadejdzie opamietanie, zmiany zachodzace w przyrodzie sa cykliczne czlowiek jako istota marna ma niewielki wplyw na jej poczynania.
Odpowiedzi (1)

Napisał(a): ~driver -

To wcale nie są tak małe pieniądze, jak to napisano w artykule.
Owszem, to faktycznie jest tylko kilkanaście zł dziennie, ale jeśli pomnożymy to przez 365 dni w roku, to wychodzi nam kwota powyżej 4 tysięcy zł rocznie!
Dla właściciela "elektryka" jest to spora oszczędność, ale dla innych współwłaścicieli garażu to jest już dodatkowy i znaczący koszt!
A jeśli w garażu parkuje kilka takich elektrycznych samochodów, to wówczas zaczyna być ciekawie ;)
Odpowiedzi (2)

Napisał(a): ~zosia -

Podczas ładowania wydziela się tlen i wodór. W garażu wybuch bardzo możliwy. Przy nowszych akumulatorach potrzebny jest duże natężenie prądu a to też możliwość pożaru.
Odpowiedzi (4)

Napisał(a): ~qwerr -

Prawnicy tumaniści zapominają o wymogach technicznych, które muszą spełniać pomieszczenia do ładowania akumulatorów. Sam wymóg bezpiecznego oświetlenie wykonanego w systemie antywybuchowym eliminuje 99.99% garaży z takiego zastosowania. Cały artykuł to bicie piany o niczym.
Odpowiedzi (2)

Napisał(a): ~doktorek -

Żadne z tych rozwiązań nie jest dobre, będą tylko wywoływać zatargi wśród mieszkańców. Niech każdy właściciel elektrycznego samochodu ładuje go sobie z własnego mieszkania i sprawa załatwiona.
Odpowiedź (0)

Napisał(a): Adzia -

W tych nowszych budownictwach w garazach normalnie sa wyznaczone gniazdka. U nas na osiedlu w garazu normalnie cos takiego działa, chociaz i tak właściwie nie korzystamy z tego tylko zazwyczaj ładujemy na greenway'u przy okazji zakupów na miescie
Odpowiedź (0)

Napisał(a): ~Administrator -

Nie ma w garażu podziemnym żadnego dostępnego gniazdka .Nie ma mycia sprzątania odkurzania samochodów. To samo zakaz wjazdu samochodom z LPG. Najpierw się buntowali szczególnie słoiki lecz mało to mnie obchodzi. LPG jest cięższy od gazu ziemnego i opada i nie wykryje go żaden czujnik zadymienia czy gazu. Nie ma smrodu w garażu jest spokój.
Odpowiedzi (20)

Napisał(a): ~tw e e ty -

w czym problem by zalożyć oddzielny licznik prądu i gniazko w zamykanej na klucz skrzynce do ktorej ma dostęp tylko wlaściciel danego miejsca postojowego na ktorym parkuje swoje elektryczne auto
Odpowiedzi (1)

Napisał(a): ~Ekolander -

https://ekogrod132455463.wordpress.com
Odpowiedź (0)

Napisał(a): ~ot to -

Samochód elektryczny jest jeszcze bardziej szkodliwy dla środowiska jak spalinowy .Korzystając z prądu z elektrowni węglowych już nie jest ekologiczny .W czasie wytwarzania akumulatorów do takiego auta wytwarzane jest tyle CO2 ile wydala przez 8 lat samochód spalinowy .A okres żywotności akumulatorów to też około 10 lat . Utylizacja zużytych akumulatorów jest bardzo skomplikowana i wytwarzane są dalsze zanieczyszczenia .Nie tak dawno pożar samochodu elektrycznego gaszono 6 dni w końcu straż pożarna skontaktowała się z producentem pytając jak ugasić baterie elektryczne .
Odpowiedzi (2)
Dodaj komentarz