3 tys.
ppt
Ten temat ma:
  • Wyświetleń176 tys.
  • Odpowiedzi1 tys.
  • Ocen na +0
3 tys. ppt ?

Laserowa korekcja wzroku - warto? (1488)

pokaż odpowiedzi chronologicznie | od najwyższej oceny
INTERIA.PL

Re: Laserowa korekcja wzroku - warto?

Napisał(a): gość -

Ja też jestem w szoku jak technika poszła do przodu, za 20 lat to nikt nie będzie chodził w okularach. Ja jestem z Warszawy więc nie będę jechała do Sopotu, pewnie wybiorę ten okolaser skoro tacy dobrzy specjaliści. Czy od razu powiedzą mi do jakiej wady da się zniwelować?

CzarnaPorzeczka A która dokładnie metoda jest najlepsza?
Każda metoda jest dobra, pod warunkiem, że jest dobrze dopasowana do konkretnego pacjenta. Dlatego bardzo ważne są badania kwalifikacyjne, na podstawie których dobiera się odpowiedni zabieg. Warto udać się w tej sprawie do dobrej, sprawdzonej klinki, gdzie masz pewność, że przeprowadzą prawidłowo kwalifikacje.

Reklama

gość
gość U mnie było wszystko dobrze od razu po korekcji. Jednak słyszałam, że czasami potrzeba czasu, żeby wzrok się ustabilizował po zabiegu. Ja akurat robiłam zabieg u konkurencji, bo w CMO Laser. Bardzo jestem zadowolona z ich usług.
a miałaś metodę EBK również czy inną? wiem, że po tych głebokich metodach widzi się szybko dobrze
Miałam EBK i jestem bardzo zadowolona z efektów. Metoda ta jest skuteczna, czego dowodem jest całkowicie usunięta wada wzroku. Poza tym EBK jest jedna z mniej inwazyjnych metod korekcji, dzięki temu wszystko goi się o wiele szybciej.

gość
gość
gość U mnie było wszystko dobrze od razu po korekcji. Jednak słyszałam, że czasami potrzeba czasu, żeby wzrok się ustabilizował po zabiegu. Ja akurat robiłam zabieg u konkurencji, bo w CMO Laser. Bardzo jestem zadowolona z ich usług.
a miałaś metodę EBK również czy inną? wiem, że po tych głebokich metodach widzi się szybko dobrze