202
ppt
Ten temat ma:
  • Wyświetleń4 tys.
  • Odpowiedzi153
  • Ocen na +0
202 ppt ?

Lekarz ginekolog - mężczyzna czy kobieta (154)

pokaż odpowiedzi chronologicznie | od najwyższej oceny

Re: Lekarz ginekolog - mężczyzna czy kobieta

Napisał(a): Gość -

333melancholia za pierwszym razem, kiedy miałam iść, radzono mi, żeby do mężczyzny;
ale poszłam jednak do kobiety, następnymi razami też
nie wiem jacy są lekarze, ale lekarki były ok
zwyczajnie wstydziła się iść do mężczyzny;
ale koleżanki gdzieś były i odradzały jakiś tam ośrodek
jedna powiedziała, że tak ją lekarka potraktowała, że jeszcze trochę,
a by się tam rozpłakała

to więc chyba od człowieka zależy, a nie od płci

a swoją drogą z tymi lekarzami to teraz nie wiadomo jak jest
z jednej strony rozumiem, że po sześciu latach wyławiania trupków z formaliny, chcą mieć kasę,
ale jeżeli prestiżowy zawód w tym kraju krzywi się na zarobki, to co ma zrobić reszta osób nie będących lekarzami?
jestem pacjentem, dlaczego lekarze się na nas mszczą za jakieś tam swoje zawodowe,
przecież nie od pacjentów zależy, ile oni dostają

zobaczcie na co, do tego wszystkiego natrafiłam w necie - to opinia forumowicza, pod artykułem o tajemniczych zaginięciach osób na jednym z portali
[cóż wypada zacząć opowiadać nowy kawał: przychodzi baba do lekarza, a tam kwas i grabarz...]http://wiadom(...)rt.html

Poczytajcie sobie o tym, to nie żart. Ten "biznes" jest 10x bardziej opłacalny niż handel narkotykami. Oczywiście porwany nie przeżyje operacji i jest zakopywany gdzieś w zbiorowych mogiłach lub jego ciało jest rozpuszczane w specjalnych kwasach i zlewane do kanalizacji...

Bardzo często mafia współpracuje też z zakładami pogrzebowymi które dają trumny z podwójnym dnem - rodzina chowa Dziadka a pod dzieckiem leży zamordowany student - bez nerek, wątroby, siatkówki i serca.

Niech rodzina zaginionych sprawdzi czy mniej więcej w przeciągu roku czasu zaginiony miał badanie lekarskie, oddawał krew lub mocz?