195
ppt
Ten temat ma:
  • Wyświetleń12 tys.
  • Odpowiedzi64
  • Ocen na +15
195 ppt ?

Mam 29 lat i nigdy nie byłam w związku (65)

pokaż odpowiedzi chronologicznie | od najwyższej oceny

Re: Mam 29 lat i nigdy nie byłam w związku

Napisał(a): gość -

Danuttta
to ciezko powiedziec ,, mam pytanko czy polykasz jak robisz loda bo faceci wola z polykaniem lepsze doznanie .. wiec jak nie polykasz to moze zacznij
Hej,
Jestem 29 letnią dziewczyną, od 6 lat już pracuję więc mam ustabilizowane życie zawodowe, może jest ono bez fajerwerków, jestem zwykłą kobietą przed 30tką, może nie jakąś miss piekności ale bardzo dbam o siebie i staram się być mega kobieca, zarówno jeśli chodzi i makijaż jak i ubiór

Tak naprawdę nigdy nie miałam problemów z nawiązywaniem nowych znajomości, zarówno zawodowych jak i towarzyskich. Uwielbiam spotykać sie ze znajomymi,wśród ktorych jest oczywiście dużo osób płci męskiej - singli cz pozostających w związkach.
I tu pojawia się problem, gdyż Ci mężczyźni zawsze traktują mnie jak dobrą kumpelę.. Nie wiem co jak takiego mam w sobie (albo czego nie mam), że wszyscy mężczyźni tak sie przy mnie zachowują....

To wszystko sprawi że mimo 29 lat nigdy nie byłam w związku, a wszystkie moje relacje damsko męskie były zawsze koleżeńskie...nic więcej...
Czy to kobieta musi zrobić pierwszy krok?
Coraz rzadziej będzie mi znaleźć fajnego faceta...

Nie mam pomysłu co mogłabym zmienic w swoim zachowaniu zeby facetów zachęcić do mnie...
Bo jak widać moja towarzyska dusza nie pomaga;/

Bardzo proszę o rady.
INTERIA.PL

Re: Mam 29 lat i nigdy nie byłam w związku

Napisał(a): gość -

To naprawdę chyba jakaś epidemia bo ja mam to samo :/ Kumple, koledzy tak! Ale żeby być z kimś w związku....to sprawa tajemnicza i długa jak moje 29 -letnie życie. Hmm... Dziwne, że otwarte, miłe, towarzyskie dziewczyny tak mają. To strasznie przygnębiające.

Re: Mam 29 lat i nigdy nie byłam w związku

Napisał(a): gość -

Danuttta

Hej,
Jestem 29 letnią dziewczyną, od 6 lat już pracuję więc mam ustabilizowane życie zawodowe, może jest ono bez fajerwerków, jestem zwykłą kobietą przed 30tką, może nie jakąś miss piekności ale bardzo dbam o siebie i staram się być mega kobieca, zarówno jeśli chodzi i makijaż jak i ubiór

Tak naprawdę nigdy nie miałam problemów z nawiązywaniem nowych znajomości, zarówno zawodowych jak i towarzyskich. Uwielbiam spotykać sie ze znajomymi,wśród ktorych jest oczywiście dużo osób płci męskiej - singli cz pozostających w związkach.
I tu pojawia się problem, gdyż Ci mężczyźni zawsze traktują mnie jak dobrą kumpelę.. Nie wiem co jak takiego mam w sobie (albo czego nie mam), że wszyscy mężczyźni tak sie przy mnie zachowują....

To wszystko sprawi że mimo 29 lat nigdy nie byłam w związku, a wszystkie moje relacje damsko męskie były zawsze koleżeńskie...nic więcej...
Czy to kobieta musi zrobić pierwszy krok?
Coraz rzadziej będzie mi znaleźć fajnego faceta...

Nie mam pomysłu co mogłabym zmienic w swoim zachowaniu zeby facetów zachęcić do mnie...
Bo jak widać moja towarzyska dusza nie pomaga;/

Bardzo proszę o rady.
Danutta, dałbym Ci klapsa w dupę, że zmarnowałaś tyle lat, a miliony facetów się ślini ;-)

Re: Mam 29 lat i nigdy nie byłam w związku

Napisał(a): gość -

Danuttta

Hej,
Jestem 29 letnią dziewczyną, od 6 lat już pracuję więc mam ustabilizowane życie zawodowe, może jest ono bez fajerwerków, jestem zwykłą kobietą przed 30tką, może nie jakąś miss piekności ale bardzo dbam o siebie i staram się być mega kobieca, zarówno jeśli chodzi i makijaż jak i ubiór

Tak naprawdę nigdy nie miałam problemów z nawiązywaniem nowych znajomości, zarówno zawodowych jak i towarzyskich. Uwielbiam spotykać sie ze znajomymi,wśród ktorych jest oczywiście dużo osób płci męskiej - singli cz pozostających w związkach.
I tu pojawia się problem, gdyż Ci mężczyźni zawsze traktują mnie jak dobrą kumpelę.. Nie wiem co jak takiego mam w sobie (albo czego nie mam), że wszyscy mężczyźni tak sie przy mnie zachowują....

To wszystko sprawi że mimo 29 lat nigdy nie byłam w związku, a wszystkie moje relacje damsko męskie były zawsze koleżeńskie...nic więcej...
Czy to kobieta musi zrobić pierwszy krok?
Coraz rzadziej będzie mi znaleźć fajnego faceta...

Nie mam pomysłu co mogłabym zmienic w swoim zachowaniu zeby facetów zachęcić do mnie...
Bo jak widać moja towarzyska dusza nie pomaga;/

Bardzo proszę o rady.
schudznij gruba świnio i brzydka

Re: Mam 29 lat i nigdy nie byłam w związku

Napisał(a): gość -

JESTEM, bezdomnym, nie wiem czy ktoś sobie jaja robi, ale słyszałem, że tutaj w Krakowie, ktoś użycza za darmo i inkognito mieszkań- apartamentów podobno w SSaalwwatorr TTowwer, AAnngell Cityyy 77 i nikt się tym nie interesuje, to by mi pasiło, ze wszystkimi mediami, wygodami , a plazma jest ? A ochrona nie robi obstrukcji nie legitymuje, nie pyta o dane, a jak się wchodzi to trzeba powiedzieć jakieś hasło...Upsala ? 120 a może kkoociiołeek, aha podobno to to samo.... To jakiś wyższy etap komunizmu ? będę wdzięczny za info

Re: Mam 29 lat i nigdy nie byłam w związku

Napisał(a): gość -

TYRSTOR SŁYSZAŁEM, ŻE ZAPŁACIŁEŚ MAFII 5000 ZŁ ZA UMOŻLIWIENIE CI WIDZENIA Z PRZETRZYMYWANĄ DZIEWCZYNĄ , A RPO DOSZEDŁ DO WNIOSKU, ŻE NIE JESTEŚ POSZKODOWANY, CHOCIAŻ JESTEŚ...WYGLĄDA MI TO NA ROZKŁAD PAŃSTWA ...POWODZENIA...PEWNIE DZIEWCZYNĘ WYWIEŻLI Mrek

Re: Mam 29 lat i nigdy nie byłam w związku

Napisał(a): gość -

i czym się martwisz nie jest to koniec świata i po pierwsze nigdy nie chwal się tym że masz stałą pracę bo trafisz na darmozjada po drugie ci ci piszą że jesteś otyła brzydka mało atrakcyjna nigdy nie byli w z kobietą dłużej niż no morze rok olej ich jest powiedzenie niezbyt ładne ale aktualne że każdy znajdzie swojego amatora kwaśnych jabłek to się nie przejmuj jesteś młoda dziewczyna i przyjdzie na ciebie czas i jak czytasz te dziwne komentarze negatywne to pamiętaj że ci ludzie mają gorzej a ty jesteś nad nimi życzył bym ci powodzenia ale je masz tylko się rozejrzyj pamiętaj kobieta nosi spodnie a facet uważa że nosi spodnie a napisał ci to koleś który nie ma kompleksów

Re: Mam 29 lat i nigdy nie byłam w związku

Napisał(a): gość -

gość TRESTOR WIDZE ZE DALEJ SZUKASZ TEJ ZAGININEJ, POWIEM CI TYLE- KAŻDY ALFONS TO SMIEC DO ODSTRZAŁU, SZANTAZOWALI MOJA DZIEWCZYNĘ, PRZYJDZIE CZAS, ŻE BĘDZIECIE MENDY KANAŁAMI CHODZIĆ !
Tak , jednego alfonsa mniej- 10 mniej zgwałconych dziewczyn, 5 dziewczyn mniej sprzedanych,, 10 kg mniej rozprowadzonych narkotyków na rok, 50 mniej dziewczyn zwerbowanych....alfonsi jesteście zakała ludzkości, śmieciami, wypowiadam wam wojne, będziecie tunelami chodzić, obiecuje ! Tyrystor

Re: Mam 29 lat i nigdy nie byłam w związku

Napisał(a): oktawiusz007 -

Powiem Ci prawdę,że nie tylko Ty jako kobieta masz problemy.Mężczyzni tez maja ten sam problem,przy tym częściej sa niesmiali.
Mój znajomy,podobnie jak Ty pracuje ma firmę swoją,dawno mu minęła 30-tka i jest singlem.
Myślę,że tak długo będzie singlem dopóki jakas laska go nie poderwie.On jest genetycznie niesmiały.
« Wróć do tematów
Użytkownicy poszukiwali
  • Nie chce by nigdy w zwiazku
  • nigdy nie mialam faceta
  • 29 lat i nigdy nie byłam w związku
Do góry strony: Mam 29 lat i nigdy nie byłam w związku