21
ppt
Ten temat ma:
  • Wyświetleń212
  • Odpowiedzi10
  • Ocen na +36
21 ppt ?

Nigdy nie leciałem samolotem (11)

pokaż odpowiedzi chronologicznie | od najwyższej oceny
INTERIA.PL

Reklama

Re: Nigdy nie leciałem samolotem

Napisał(a): Gość -

Blandare51 Warto zacząć, tym bardziej, że można wyguglować sobie już za 90 zł np. do Londynu, czy Stockholmu.... a wygląda tak, nad chmurami:
Zdjęcie
Zdjęcie
Zdjęcie



Zastanawiają mnie te minusy pod tym postem
Nie wiem za co one
Za zdjęcia? Ładne są przeciez
Za całą resztę....nie widze powodu chyba ze zminusowali je ci którzy nie mają 90 zł
Ale w takim razie skąd mają internet
Ogólnie smieszne to

Co do latania nie latam
Niebo jak niebo
Spaść zawsze można albo na wariata trafic
Samoloty pilotują ludzie i tez im moze palma odbic co juz miało miejsce
Wole 3 dni jechac autobusem niz polecic
Wole miesiąc płynąc niz leciec
Ale to ja....a inni niech latają i powodzenia zycze

Re: Nigdy nie leciałem samolotem

Napisał(a): Blandare51 -

Marcin65
Blandare51 Warto zacząć, tym bardziej, że można wyguglować sobie już za 90 zł np. do Londynu, czy Stockholmu.... a wygląda tak, nad chmurami:
Zdjęcie
Zdjęcie
Zdjęcie



Zastanawiają mnie te minusy pod tym postem
Nie wiem za co one
Za zdjęcia? Ładne są przeciez
Za całą resztę....nie widze powodu chyba ze zminusowali je ci którzy nie mają 90 zł
Ale w takim razie skąd mają internet
Ogólnie smieszne to

Co do latania nie latam
Niebo jak niebo
Spaść zawsze można albo na wariata trafic
Samoloty pilotują ludzie i tez im moze palma odbic co juz miało miejsce
Wole 3 dni jechac autobusem niz polecic
Wole miesiąc płynąc niz leciec
Ale to ja....a inni niech latają i powodzenia zycze
(Co do minusów to konstant dostaję od (teraz już 41) - miedzynarodowego portka -20 + klasztornego, jąkajacego się "a" - 21, bez względu czy post jest np. tylko utworem Bethovena czy Elvisa Presley'a czy Franka Sinatry czy Pink Floyd..... bo treść tych userów nie interesuje.....)
A co do latania - to bez najmniejszego strachu latałem cesną... ale byłem drugi pilotem.... A teraz (często latam) zawsze jestem niespokojny nieco.... właśnie z powodu, że nie wiem czy można ufać człowiekowi za sterem.....

Reklama

Reklama

Re: Nigdy nie leciałem samolotem

Napisał(a): Gość -

Z lataniem to jest tak jakbyś wsiadł do super szybkiego samochodu, jak dociśniesz gaz do dechy to wbija w siedzenia. Podobnie jest w samolocie tyle że wciska w fotel i przez okno w ciągu kilku sekund jesteś bardzo wysoko -start jest zajebisty -najgorsze jest lądowanie, ale Polacy- piloci są dobrzy,więc nie ma co się bać. Często Polacy biją brawo za lądowanie dla pilotów - i słusznie,należy się IM :) A tak w ogóle to najbezpieczniejszy transport na świecie. :)

Re: Nigdy nie leciałem samolotem

Napisał(a): Madzia222 -

Coś mi się wydaje, że Spon jednak odleciał tym samolotem, oby nie na zawsze bo to by była wielka strata dla forum. Jeden z niewielu sensownych ludzi, których fajnie się czyta. Jego specyficzna forma żartów mnie osobiście bardzo bawi .Myślę że samolotem lata często a tytuł wątku to jego kolejny żart... Spon nie chcemy kolejnych niespodzianek, za dużo ludzi odeszło, przemyśl to jeszcze... A może nie jest tak jak myślę? I To była by dobra wiadomość :)

Re: Nigdy nie leciałem samolotem

Napisał(a): Gość -

Marcin65
Blandare51



Co do latania nie latam
Niebo jak niebo
Spaść zawsze można albo na wariata trafic
Samoloty pilotują ludzie i tez im moze palma odbic co juz miało miejsce
Wole 3 dni jechac autobusem niz polecic
Wole miesiąc płynąc niz leciec
Ale to ja....a inni niech latają i powodzenia zycze
no niebo jak niebo... ale po oblokach to pewnie jeszcze nie chodziles co?? ;)

co do wariatow, to masz racje, ja od czasu kiedy Andreas L. zdecydowal o swoim zyciu ale i tez o zyciu 150 mlodych ludzi... tez mam mieszane odczucia...

wczesniej latalam czesto i faktycznie masz racje, niebo, jak niebo :), czasem jednak mozna kogos fajnego poznac :) :)
« Wróć do tematów
Do góry strony: Nigdy nie leciałem samolotem