47
ppt
Ten temat ma:
  • Wyświetleń334
  • Odpowiedzi36
  • Ocen na +30
47 ppt ?

Nowa kategoria potrzebna... (37)

pokaż odpowiedzi chronologicznie | od najwyższej oceny

Re: Nowa kategoria potrzebna...

Napisał(a): egle -

Marduk1986
egle
Marduk1986
egle
Marduk1986
egle
Marduk1986
Lee1 Popieracie czy nie?
Ja proponowałbym podział polityki na kilka podgrup,w tym dwie PO i PiS. Religię też można podzielić na kilka podgrup
hehe to tak jakbys proponowal, zeby dwoch bokserow walczylo ze soba w dwoch osobnych klatkach... przeciez wlasnie wtedy to dopiero ma sens... opluc sie nie ma jak i powkurzac nawzajem... ale byloby jedno dobre - liczba odplatnych komentatorow by spadla....
Zejdź komentarz niżej,wymyśliłem ring dla najbardziej zajadłych
ale wiesz, tyle kategorii, zanim ten zajadly komentarz jeden z drugim by napisal, to pol dnia szukalby wlasciwego miejsca... alez harmonia by tu zapanowala, takie flaki z olejem....
A kogo to obchodzi? Chciałabyś to czytać? Ja nie :) A zajadli na pewno dadzą sobie radę,będą śmigać szybko między kategoriami,jak teraz śmigają między swymi multikontami i szarakami
mnie obchodzi, bo ja dobre serce mam i nie lubie ludziom krzywdy wyrzadzac... wiesz ile lez by sie polalo, jakby jeden z drugim wlasciwej kategorii nie znalazl?
Gdzie? Tutaj? Nie obchodzi mnie to :) W końcu może zapanowałby spokój,hołota poszłaby się wyzywać na ringi,a my byśmy zostali na salonach :)
my? mnie na ringu szukaj :D

uciekam, bawcie sie, tylko we wlasciwej kategorii :)
INTERIA.PL

Re: Nowa kategoria potrzebna...

Napisał(a): Lilith1 -

Guest To ja proponuję jeszcze dział "obrabianie tyłka osób publicznych i omamy seksualne" dla płatnych botów portalu coby śmietnika na głównej nie było ...
A tam, nowe kategorie są zbędne. Odmieńcy intelektualni i moralni będą pisać swoje pierdoły wszędzie. Im nie potrzeba specjalnych chlewików...

Re: Nowa kategoria potrzebna...

Napisał(a): Lee1 -

egle
Lee1


mnie z Guestem? oj... brniesz coraz bardziej :D, ale spokojnie, wiem o co chodzi...

a po jakich gorach? Jakis wiekszych? no piwo dobra rzecz, ale takie z 2%, bo wiecej, to moglabym faktycznie niekoniecznie odpowiednie propozycje zglaszac :)

podwojna ilosc punktow moze byc jak najbardziej dla niektorych wlasciwa. w koncu dla kolejnego poziomu tu sie czasem cuda dzieja :D, wiec ide tym tropem i przebijam - za obrazliwy tekst zamiast -4 to -12 :)

no randka z policjantem to dosc ciezki motyw do zrealizowania, ale wskazowki, jak tego policjanta na randke zaprosic, juz chyba nie?[/cytat]
No, niestety, tak się zdarzyło, myślałem co innego, pisałem co innego.
Góry nie wysokie, właściwie pagórki to były. A piwo to ja wolę nieco mocniejsze, strongi najlepsze :))
W sumie kilka pomysłów jest niezłych.

Re: Nowa kategoria potrzebna...

Napisał(a): egle -

Lee1
egle
Lee1


mnie z Guestem? oj... brniesz coraz bardziej :D, ale spokojnie, wiem o co chodzi...

a po jakich gorach? Jakis wiekszych? no piwo dobra rzecz, ale takie z 2%, bo wiecej, to moglabym faktycznie niekoniecznie odpowiednie propozycje zglaszac :)

podwojna ilosc punktow moze byc jak najbardziej dla niektorych wlasciwa. w koncu dla kolejnego poziomu tu sie czasem cuda dzieja :D, wiec ide tym tropem i przebijam - za obrazliwy tekst zamiast -4 to -12 :)

no randka z policjantem to dosc ciezki motyw do zrealizowania, ale wskazowki, jak tego policjanta na randke zaprosic, juz chyba nie?
No, niestety, tak się zdarzyło, myślałem co innego, pisałem co innego.
Góry nie wysokie, właściwie pagórki to były. A piwo to ja wolę nieco mocniejsze, strongi najlepsze :))
W sumie kilka pomysłów jest niezłych.
[/cytat]

uff, jak dobrze, że nie wpadłeś na pomysł założenia osobnej kategorii dla trollujących tematy, a w dodatku Twoje :)

przepraszam za dygresje, wrzucone tu i tam...

o tych pagórkach nie będę już rozwijać, strong jest za strongi, ale dla poprawienia nastroju w ekspresowej wersji stosuje czasem uboty... :)

ps. mam nadzieję, że przy niedzieli, Twoje oko odpoczęło :)

Re: Nowa kategoria potrzebna...

Napisał(a): Lee1 -

egle
Lee1
egle
Lee1


No, niestety, tak się zdarzyło, myślałem co innego, pisałem co innego.
Góry nie wysokie, właściwie pagórki to były. A piwo to ja wolę nieco mocniejsze, strongi najlepsze :))
W sumie kilka pomysłów jest niezłych.
uff, jak dobrze, że nie wpadłeś na pomysł założenia osobnej kategorii dla trollujących tematy, a w dodatku Twoje :)

przepraszam za dygresje, wrzucone tu i tam...

o tych pagórkach nie będę już rozwijać, strong jest za strongi, ale dla poprawienia nastroju w ekspresowej wersji stosuje czasem uboty... :)

ps. mam nadzieję, że przy niedzieli, Twoje oko odpoczęło :)[/cytat]
O, dobry pomysł - osobna kategoria dla trolli :))
Pewnie, że przy niedzieli odpocząłem. Zajmowałem się głównie nicnierobieniem.
« Wróć do tematów
Do góry strony: Nowa kategoria potrzebna...