Oceń swoje auto: Honda (2551)

Oceń swoje auto: Honda

Temat dotyczy artykułu: Oceń swoje auto: Honda

Powracamy do cyklu oceniania samochodów używanych. Po zebraniu ponad sześciu tysięcy opinii na temat aut m.in. Toyoty, Daewoo, Fiata, Skody, Peugeota, Citroena, BMW, Alfa Romeo, Nissana bierzemy "na tapetę" Hondę.

Komentarze (2551)

Dodaj komentarz
Odpowiedź (0)

Napisał(a): barry69 -

Zawsze chciałem Hondę,tylko brak było środków na nową,szukałem ,odczekałem i kupiłem od gościa który kupił w salonie w Polsce.Przez 10 lat przejechał ponad 300tys.Jeżdżę prawie rok i cieszę się bezawaryjnością już od 30 tys km.Jest bardzo super,nic się nie psuje,tylko tankuję...Honda civic sedan 1.8.

Odpowiedź (0)

Napisał(a): timi -

Witam. Ja jeżdżę od dwóch lat Hondą Accord VIII z 2010r. z 2.0l benzyna. Do tej pory jeździłem oplami B i C przez ostatnie 15 lat oraz jeszcze kilka innych aut, ale dopiero teraz wiem co to znaczy mieć samochód (normalny). Serwisuję go w ASO bo teraz mnie stać. Koszt utrzymania auta to 14% kwoty wydawanej wcześniej na serwis i naprawę. Po prostu jestem zachwycony silnikiem, właściwościami jezdnymi, komfortem oraz wyglądem (choć to kwestia gustu). Naprawdę nie mogę powiedzieć absolutnie nic złego. Samochód jest super
Odpowiedź (0)

Napisał(a): Roberto -

Honda Civic ufo 2006 1.8 140KM Executive z salonu PL
Trochę za słaby lakier, rysujące się plastiki na desce, słaba widoczność przez słupki A i przez tylną szybę, słaby skręt jak na kompakt,
trochę za twardo mi było na fabrycznych 17'' kołach letnich i szybko zmieniłem na alu 16",
Spalanie 8-9 litrów na 100 -akceptowalne, ale to jest moja "cena spokoju" !!! (wcześniej był diesel, do którego wiecznie coś dokładałem) Tyle wad
Reszta to OGROMNY PLUS: design, pewność prowadzenia, te składane tylne siedzenia, niezawodność i kupę frajdy z jazdy tym autem!!!
Polecam tego wolnego ssaka bo te silniki jeszcze przeżyją nie jednego downsizowanego turbopopierdzielacza ;)

Odpowiedź (0)

Napisał(a): Roverzysta -