572
ppt
Ten temat ma:
  • Wyświetleń2 tys.
  • Odpowiedzi544
  • Ocen na +0
572 ppt ?

Odchudzanie (545)

pokaż odpowiedzi chronologicznie | od najwyższej oceny
INTERIA.PL

Re: Odchudzanie

Napisał(a): SzpitalPulsmed -

U osób, u których różne diety lub środki farmakologiczne nie przynoszą efektów, stosujemy balon żołądkowy. To metoda leczenia otyłości, która nie wymaga zabiegu operacyjnego, ani drastycznych terapii lekami. Dzięki redukcji objętości żołądka, zmniejsza się łaknienie i wzbudzone zostaje uczucie sytości.

Załączniki:

Re: Odchudzanie

Napisał(a): ~soniay -

Odchudzanie owszem ale tylko w racjonalny sposób. Dieta ale nie na zasadzie nic nie jem tylko regularne, zdrowe posiłki, do tego jakiś iqgreen na wspomaganie diety, ćwiczonka i wszystko razem da cud miód efekt. No ale wiadomo nie od razu. Bo to też trzeba czasu na spalenie tłuszczyku. ;)

Re: Odchudzanie

Napisał(a): ~DVITAGENUM -

Zacząć należy od zdrowej diety i aktywności fizycznej. Właściwym wsparciem są również badania genetyczne. To w naszym DNA jest zapisane, m.in. czy mamy wrodzoną skłonność do otyłości oraz jakie geny odpowiadają za nasz apetyt. Wyniki badań pokażą, m.in. jak skomponować właściwą dietę, ile powinieneś jeść białek, tłuszczów i węglowodanów, z jakich produktów zrezygnować, a które są dla Ciebie wskazane, jaki rodzaj aktywności fizycznej ułatwi Ci zrzucenie kilogramów. Zalecam skorzystanie z badania „Otyłość” laboratorium Vitagenum. Zachęcam również do przeprowadzenia badania „Fit On” lub „Fit Ona”. Dzięki nim dowiesz się jak maksymalnie wykorzystać tkwiący w organizmie potencjał oraz jakie czynniki w największym stopniu wpływają na zachowanie prawidłowej masy ciała, jaki rodzaj diety i aktywności fizycznej jest wskazany właśnie dla Ciebie. Przeprowadzenie badań jest bardzo proste. Zestawy zamawia się przez internet do domu, pobiera próbkę materiału genetycznego, a następnie odsyła się do laboratorium, gdzie analizują je specjaliści. Wyniki otrzymuje się drogą elektroniczną. Dietetyk Vitagenum.

Re: Odchudzanie

Napisał(a): ~Wiesia -

Ja też długo starałam się zrzucić zbędne kilogramy, zawsze było jakieś ale, a to przeszkodziło mi zdrowie i musiałam czasowo sobie odpuścić, a to cos wypadło na zasadzie jakiejś poważnej imprezy i tak to się kulało. W końcu się zmobilizowałam, dałam sobie 3 miesiące, dieta ćwiczenia oraz Foreverslim i odchudzanie w końcu się udało

Re: Odchudzanie

Napisał(a): ~Paulina -


Nareszcie koniec .W trzy miesiące pozbyłam się 14 kg.W końcu od wielu lat czuję się ze sobą dobrze.Mam tylko nadzieję że już nigdy więcej nie będę musiała brać Foreverslimu lub podobnych tabletek,muszę utrzymać taką wagę na jaką pracowałam przez te trzy miesiące.

Re: Odchudzanie

Napisał(a): ~Kasiucha -

a kilka lat temu zrzuciłam około 15 kg w 4 miesiące. Obiecałam sobie wtedy, że nigdy więcej nie pozwolę sobie na nabranie ciałka i przez 2 lata było ok. A potem rozpoczęłam pracę, zmieniłam tryb życia na siedzący i w efekcie teraz ważę ponad 70, ale wracam do IQgreen. I mam nadzieję, że znów schudnę :D

Re: Odchudzanie

Napisał(a): ~Magdalena -


Jak szybko schudłam dzięki preparatu Foreverslim. Przyśpieszył on moją powolną przemianę materii i pohamował łaknienie. Utrzymałam dzięki temu dietę i w 3 miesiące schudłam 12kg. Jestem bardzo zadowolona ponieważ myślałam że po ciąży będzie o wiele trudniej,

Re: Odchudzanie

Napisał(a): ~pytka -

~Kasiucha a kilka lat temu zrzuciłam około 15 kg w 4 miesiące. Obiecałam sobie wtedy, że nigdy więcej nie pozwolę sobie na nabranie ciałka i przez 2 lata było ok. A potem rozpoczęłam pracę, zmieniłam tryb życia na siedzący i w efekcie teraz ważę ponad 70, ale wracam do IQgreen. I mam nadzieję, że znów schudnę :D
widze, ze nie tylko ja znow chce wrocic do iqgreen. kurczę przez to, że miałam maka pod pracą o przytyłam bo sie chodziło na te świństwa... trzeba sie znowy wziąć za siebie.

Re: Odchudzanie

Napisał(a): ~Kasiucha -

~pytka
~Kasiucha a kilka lat temu zrzuciłam około 15 kg w 4 miesiące. Obiecałam sobie wtedy, że nigdy więcej nie pozwolę sobie na nabranie ciałka i przez 2 lata było ok. A potem rozpoczęłam pracę, zmieniłam tryb życia na siedzący i w efekcie teraz ważę ponad 70, ale wracam do IQgreen. I mam nadzieję, że znów schudnę :D
widze, ze nie tylko ja znow chce wrocic do iqgreen. kurczę przez to, że miałam maka pod pracą o przytyłam bo sie chodziło na te świństwa... trzeba sie znowy wziąć za siebie.
Zdecydowanie wracaj do IQgreen i pozbywaj się tłuszczyku bo lato już niedługo! Tak jak ja, Zaparłam się ostro teraz i już widzę zmiany. Działam dalej.;D

Re: Odchudzanie

Napisał(a): ~Iga -

Zdecydowane tak dla Foreverslimu.Według mnie to rewolucja jeżeli chodzi o odchudzanie.Jeszcze nigdy moje odchudzanie nie przebiegało aż tak dobrze.Wagę zrzuciłam w przeciągu niecałych trzech miesięcy i to z jakim wynikiem.Dla mnie rewelacja polecam.

Re: Odchudzanie

Napisał(a): ~pytka -

~Kasiucha
~pytka
~Kasiucha a kilka lat temu zrzuciłam około 15 kg w 4 miesiące. Obiecałam sobie wtedy, że nigdy więcej nie pozwolę sobie na nabranie ciałka i przez 2 lata było ok. A potem rozpoczęłam pracę, zmieniłam tryb życia na siedzący i w efekcie teraz ważę ponad 70, ale wracam do IQgreen. I mam nadzieję, że znów schudnę :D
widze, ze nie tylko ja znow chce wrocic do iqgreen. kurczę przez to, że miałam maka pod pracą o przytyłam bo sie chodziło na te świństwa... trzeba sie znowy wziąć za siebie.
Zdecydowanie wracaj do IQgreen i pozbywaj się tłuszczyku bo lato już niedługo! Tak jak ja, Zaparłam się ostro teraz i już widzę zmiany. Działam dalej.;D
wracam wracam.. tylko kurcze potrzebuję kopniaka w tyłek by się wziąc ostro za siebie... no ale jak juz zamowilam iqgreen, karnet na silke jest to trzeba ruszyc tylek. :D

Re: Odchudzanie

Napisał(a): ~Dominika -

Ja też byłam bardzo zdziwiona tym jak dobrze i szybko chudnie się na Foreverslimie.Od samego początku byłam dobrze nastawiona bardzo chciałam schudnąć.Mam wrażenie że pozytywne nastawienie to połowa sukcesu.Ciesze się z tego że schudłam i każdemu kto zamierza się odchudzać polecam Foreverslim bo naprawdę warto.
« Wróć do tematów
Do góry strony: Odchudzanie