1 tys.
ppt
Ten temat ma:
  • Wyświetleń80 tys.
  • Odpowiedzi285
  • Ocen na +3
1 tys. ppt ?

Oryginalne pomysły na wieczór panieński (286)

pokaż odpowiedzi chronologicznie | od najwyższej oceny
INTERIA.PL

Reklama

Re: Oryginalne pomysły na wieczór panieński

Napisał(a): gość -

Hmm ? moge ci poradzić że organizujemy z koleżankami mojej przyszłej pannie młodej wieczorek panieński . No wiec planujemy wyjechac gdzies nad moze , lub wynajac domek i isć najpierw na mała impreze tam wypic sobie potanczyc i oczywiscie wrócić . Po powrocie zrobic sobie piżama party rozebrac sie na majtki staniki , wypic sobie potanczyc no i zaprosic striptizera .

Reklama

Re: Oryginalne pomysły na wieczór panieński

Napisał(a): gość -

jej znasz takich nudnych ludzi ktorych opisujesz? wspolczuje...

Gość Witaj 11ellla. Niestety urzadzenie naprawde fajnego wieczoru panienskiego w polsce jest kompletnie niemozliwe. Wieczory panienskie, ktore Polkom wydaja sie niesamowite, dla typowej Hiszpanki czy Włoszki byłyby po prostu załosne.

Mysle, ze nie da sie z tym nic zrobic, to kwestia poziomu kobiet w poszczególnych krajach. Typowa Włoszka cz Hiszpanka wychodzi za maz, kiedy juz cos przezyła w zyciu - studiowała za granica, jezdzila na staze po calym swiecie, urzadzila sobie 4-miesieczna wyprawe do Ameryki Lacinskiej. Wiec jest juz osoba na poziomie, obyta w swiecie i ma wybuchowa paczke przyjaciół z całego swiata.

A jak wyglada typowa polska panna młoda - typowa szara kurka, która niczego niesamowitego w zyciu nie przezyła, nigdy nie była na stypendium zagranicznym i prowadziła typowe zwyczajne zycie typowej Polki.

I najwazniejsza sprawa - sprawa towarzystwa!!! Typowa Włoszka czy Hiszpanka ma co najmniej kilka bliskich przyjaciólek, dodatkowo zaprasza jeszcze swoje przyjaciółki z zagranicy, które poznała na zagranicznym stypendium czy stazu - tworzy sie wiec niesamowita mieszanka kobiet z całego swiata - na dodatek obytych, swiatowych, na poziomie. Latwo wtedy o niezapomniana atmosfere.

A jak to wyglada u Polek? Typowa Polka to potworna egoistka, wiec prawdziwych przyjaciolek ma niewiele. Ze 3 wynalezione na siłe "przyjaciółki", a reszta to zapchajdziury - typu dalekie kolezanki ze studiów, z pracy, kuzynka, siostra, siostra pana młodego i inne tego typu zapchajdziury, które maja robic sztuczny tłum, zeby nie było widac jak załosnie mało przyjaciol ma panna młoda. Oczywiscie, zadnych cudzoziemek, same Polki.

Wazny jest tez cel. Dla Włoszek i Hiszpanek liczy sie tak samo jak dla mezczyzn - jedynie dobra, szalona zabawa. Tymczasem Polki tak naprawde urzadzaja a takze przychodza na wieczory panieńskie jedynie w jednym celu - zeby nastrzelac fotek a potem wrzucic je na facebooka albo nasza-klase i pokazac jakie to one sa "szalone" - totalna zenada!!!

Byłam na wielu wieczrach panienskich Polek, moich dalekich kolezanek ze studiow i pracy - robiłam za taka zapchajdziure - dla tych co nie maja prawdziwych przyjaciólek. Oczywiscie udawałam ze sie rewelacyjnie bawie, zeby nie sprawiac przykrosci przyszłej pannie młodej i innym dziewczynom, obecnym na wieczorze. Ale po powrocie do domu zawsze płakałam z zalu, dlaczego zyje w kraju, gdzie kobiety sa takie szare i zacofane w stosunku do Europejek o jakies 20 lat.

Z rozzewnieniem mysle o szalonych, niesamowitych wieczorach panieńskich na ktorych byłam za granica - u moich przyjaciolek - Hiszpanek, Portugalek, Włoszek, Belgijek, Francuzek, Japonek, Brazylijek. To była zabawa na całego, w cudownym towarzystwie kobiet na poziomie. W czerwcu 2011 wychodze za maz i juz zdecydowałam, ze chce zeby moj wieczor panienski był w Rzymie, z moimi szalonymi, prawdziwymi przyjaciólkami z całego swiata - z ktorymi beczke soli zjadłam podczas stypendium. Z Polski zaprosze tylko najblizszych 6 przyjaciólek. Rzym jest na tyle daleko, ze mam pretekst, zeby nie zapraszac wszystkich tych dalekich kolezanek ze studiow, pracy itp.

Sorki za brak niektórych polskich znaków, ale siedze w domu ze złamana reka a jedna ciezko sie pisze.

Reklama

Re: Oryginalne pomysły na wieczór panieński

Napisał(a): gość -

Włoszki Hiszpanki, Włoszki Hiszpanki. Laska, wydajesz się ciut zakompleksiona, Polki także jeżdżą na staże, wymiany i inne cuda, nie nazwałabym niech nieobytymi. Jakimś jadem ociekasz i w sumie nie mam pojęcia, dlaczego, ale ciut mi Ciebie żal- nie złośliwie, tylko szczerze, bo jesteś osobą, powiem brzydko, ślepą jeśli chodzi o perspektywy. A one są. Wystarczy tylko zauważyć.

Gość Witaj 11ellla. Niestety urzadzenie naprawde fajnego wieczoru panienskiego w polsce jest kompletnie niemozliwe. Wieczory panienskie, ktore Polkom wydaja sie niesamowite, dla typowej Hiszpanki czy Włoszki byłyby po prostu załosne.

Mysle, ze nie da sie z tym nic zrobic, to kwestia poziomu kobiet w poszczególnych krajach. Typowa Włoszka cz Hiszpanka wychodzi za maz, kiedy juz cos przezyła w zyciu - studiowała za granica, jezdzila na staze po calym swiecie, urzadzila sobie 4-miesieczna wyprawe do Ameryki Lacinskiej. Wiec jest juz osoba na poziomie, obyta w swiecie i ma wybuchowa paczke przyjaciół z całego swiata.

A jak wyglada typowa polska panna młoda - typowa szara kurka, która niczego niesamowitego w zyciu nie przezyła, nigdy nie była na stypendium zagranicznym i prowadziła typowe zwyczajne zycie typowej Polki.

I najwazniejsza sprawa - sprawa towarzystwa!!! Typowa Włoszka czy Hiszpanka ma co najmniej kilka bliskich przyjaciólek, dodatkowo zaprasza jeszcze swoje przyjaciółki z zagranicy, które poznała na zagranicznym stypendium czy stazu - tworzy sie wiec niesamowita mieszanka kobiet z całego swiata - na dodatek obytych, swiatowych, na poziomie. Latwo wtedy o niezapomniana atmosfere.

A jak to wyglada u Polek? Typowa Polka to potworna egoistka, wiec prawdziwych przyjaciolek ma niewiele. Ze 3 wynalezione na siłe "przyjaciółki", a reszta to zapchajdziury - typu dalekie kolezanki ze studiów, z pracy, kuzynka, siostra, siostra pana młodego i inne tego typu zapchajdziury, które maja robic sztuczny tłum, zeby nie było widac jak załosnie mało przyjaciol ma panna młoda. Oczywiscie, zadnych cudzoziemek, same Polki.

Wazny jest tez cel. Dla Włoszek i Hiszpanek liczy sie tak samo jak dla mezczyzn - jedynie dobra, szalona zabawa. Tymczasem Polki tak naprawde urzadzaja a takze przychodza na wieczory panieńskie jedynie w jednym celu - zeby nastrzelac fotek a potem wrzucic je na facebooka albo nasza-klase i pokazac jakie to one sa "szalone" - totalna zenada!!!

Byłam na wielu wieczrach panienskich Polek, moich dalekich kolezanek ze studiow i pracy - robiłam za taka zapchajdziure - dla tych co nie maja prawdziwych przyjaciólek. Oczywiscie udawałam ze sie rewelacyjnie bawie, zeby nie sprawiac przykrosci przyszłej pannie młodej i innym dziewczynom, obecnym na wieczorze. Ale po powrocie do domu zawsze płakałam z zalu, dlaczego zyje w kraju, gdzie kobiety sa takie szare i zacofane w stosunku do Europejek o jakies 20 lat.

Z rozzewnieniem mysle o szalonych, niesamowitych wieczorach panieńskich na ktorych byłam za granica - u moich przyjaciolek - Hiszpanek, Portugalek, Włoszek, Belgijek, Francuzek, Japonek, Brazylijek. To była zabawa na całego, w cudownym towarzystwie kobiet na poziomie. W czerwcu 2011 wychodze za maz i juz zdecydowałam, ze chce zeby moj wieczor panienski był w Rzymie, z moimi szalonymi, prawdziwymi przyjaciólkami z całego swiata - z ktorymi beczke soli zjadłam podczas stypendium. Z Polski zaprosze tylko najblizszych 6 przyjaciólek. Rzym jest na tyle daleko, ze mam pretekst, zeby nie zapraszac wszystkich tych dalekich kolezanek ze studiow, pracy itp.

Sorki za brak niektórych polskich znaków, ale siedze w domu ze złamana reka a jedna ciezko sie pisze.

Re: Oryginalne pomysły na wieczór panieński

Napisał(a): gość -

Jeśli Panna Młoda lubi gotować, można zaproponować fajną rozrywkę. W Cieszynie jest coś takiego jak Kuchnia Językowa, gdzie uczą angielskiego przez gotowanie. Organizują specjalne babskie wieczory gdzie kobitki mogą sobie pogotować pod okiem Master Chefa który jednocześnie jest lektorem języka angielskiego :-)
Gotowanie jest teraz bardzo trendy, a jak jeszcze można pobawić się w porządnej kuchni na porządnym sprzęcie pod okiem prawdziwego angielskiego szefa kuchni, to wydaje mi się to super opcją, jak myślicie? Planuję się tam wybrać i to sprawdzić. Na fejsie wygląda to całkiem przyjemniehttps://www.f(...)aJezyko waLEngland

Re: Oryginalne pomysły na wieczór panieński

Napisał(a): gość -

Uczestniczyłam kiedyś w wieczorze gdzie świadkowa zorganizowała grupę harleyowców, którzy przywieźli nas do klubu. Wrażenia niezapomniane!
Potem już bardziej standardowo - klub z lożą, zadania dla panny młodej. Wieczór bardzo udany ale dużo zależy od zgrania dziewczyn, byłyśmy fajną ekipą. :)
Lekcja pole dance lub masaż dla panny młodej to sprawdzone, dobre pomysły.

Re: Oryginalne pomysły na wieczór panieński

Napisał(a): gość -

Na stronach ślubnych jest mnóstwo oryginalnych pomysłów na panieński więc jak tylko ma się trochę czasu to można wyszukać prawdziwe cuda.
Organizując panieński mojej siostry natknęłam się na allegro nie tylko na dyplomy i książeczki z pomysłami ale nawet na gotowy zestaw pomysłów w formie wysyłki elektronicznej za 10zł. Całkiem fajne rozwiązanie, bo dostałam na maila mnóstwo różnych plików z pomysłami i gotowymi do druku szablonami dyplomów - wybrałam sobie to, co pasowało do mojej Panny Młodej, wydrukowałam i gotowe :) Zresztą wystarczy wpisać w wyszukiwarce allegro "pomysły na panieński" albo "zabawy na panieński" i od razu wyskoczy mnóstwo wyników.
Fakt, że to takie rozwiązanie dla leni, ale siostra była zachwycona rezultatem a ja oszczędziłam kupę czasu :)
« Wróć do tematów
Użytkownicy poszukiwali
  • wieczór panieński pomysły
  • pomysły na wieczór panieński
  • pomysl na wieczor panienski
  • pomysł na wieczór panieński
  • pomysł na panieński
  • Pomysly na wieczor panienski
  • fajny pomysł na wieczór panieński
  • fajne pomysły na wieczór panieński
  • fajny wieczór panieński
  • wieczór panieński pomysły forum dyskusyjne
  • gry wieczór panieński
  • wieczor panienski pomysly
  • wieczór panieński pomysł
  • oryginalny wieczór panieński
  • oryginalne pomysły na wieczór panieński
Do góry strony: Oryginalne pomysły na wieczór panieński