26
ppt
Ten temat ma:
  • Wyświetleń1 tys.
  • Odpowiedzi11
  • Ocen na +1
26 ppt ?

Panowie proszę was o radę (12)

pokaż odpowiedzi chronologicznie | od najwyższej oceny

Panowie proszę was o radę

Napisał(a): gość -

Witajcie. Zanim napisze o co mi chodzi chce uprzedzić głupie komentarze typu "to ty sobie coś uroilas". Nie mam doświadczenia w relacjach damsko męskich ponieważ byłam tylko w jednym związku pomimo 24 lat. Z tego związku mam córkę 2 lata. Ale nie o tym. Niedawno poznałam na jednym z portali mężczyznę 7 lat starszego ode mnie. Piszemy już ze sobą dość długo. Trafiamy w swoje poczucie humoru. Ja jak to baba oczywiście że chciał bym żeby było coś więcej. Ale nic na siłę. 🙂 Tylko mam problem z odczytaniem jego zamiarów co do mojej osoby. Zazwyczaj to on pisze do mnie pierwszy. Pytać co u nas słuchać jak nam mija dzień. Bardzo mu się podoba to że mam dziecko ale z drugiej strony pisze że chce stałego związku ale nie z pierwszą lepsza. Z tego co mi posła dopiero doszedł do siebie po 4 letnim związki którego już nie ma od 2,5 roku. Dziewczyna z nim zerwałam nie długo przed tym jak chciał się jej oświadczyć. Teraz mówisz że twardo stąpa po ziemi. I nie dla niego miłość od pierwszego wejrzenia. Nie ukrywam że nasze rozmowy często dotyczą seksu. Ja od razu mu powiedziałam, że nie szukam przygód. Spodziewałam się że to będzie koniec znajomości. Jednak się pomyliłam ale cały czas mam wrażenie że on jednak liczy na to że ja się złamie i pójdę z nim do łóżka. Napisałam mu to co czuje po jego wiadomościach to odparł że lubi głupio pisać i że pierwsze wrażenie zrobimy na sobie jak się spotkamy. Dziś napisałam mu że nie mam zamiaru więcej pisać z nim na "te" tematy napisał że nie ma problemu ale poprostu i tu cytuje "naprawdę się do ciebie przyzwyczaiłem i fajnie nam się gada i lubię się pośmiać i to tyle z mojej strony". I kurcze to właśnie jego "tyle z mojej strony" rozbiło mnie totalnie nie wiem co mam o tej relacji myśleć.
INTERIA.PL

Re: Panowie proszę was o radę