59
ppt
Ten temat ma:
  • Wyświetleń852
  • Odpowiedzi49
  • Ocen na +5
59 ppt ?

Potrzebuję męskiej torebki (50)

pokaż odpowiedzi chronologicznie | od najwyższej oceny

Potrzebuję męskiej torebki

Napisał(a): johnybravoo -

Gdy wychodzę z domu, to zawsze muszę zabrać ze sobą sporo rzeczy. Dotąd nosiłem to w takiej saszetce-nerce, ale zauważyłem, że jest to atrybut dresów, a ja nim nie jestem. Muszę kupić sobie jakąś torbę, tylko nie wiem jaką? potrzebuję czegoś gustownego i jednocześnie męskiego. No i musi być pojemna, tak żebym zmieścił do niej portfel, żel do głosów, dezodorant i lusterko
INTERIA.PL

Re: Potrzebuję męskiej torebki

Napisał(a): Procura -

Witaj, kupiłem sobie bardzo fajna torbę o Ochniku. Może nie jest najtańsza ale bardzo dobra jakościowo. Widziałem też fajne męskie torby na ramię od Lasockiego w sklepach obuwniczych CCC, za wiele mniejsze pieniądze. Nie oglądałem ich z bliska, ale na wystawie wyglądały ok. Też zawsze mam masę "skarbów" do zabrania. Zimą to wszystko do kurtki mi wchodzi, a na lato w zeszłym roku kupiłem torbę na ramię i jestem bardzo zadowolony z tego rozwiązania. Pozdrawiam:).

Re: Potrzebuję męskiej torebki

Napisał(a): johnybravoo -

Procura Witaj, kupiłem sobie bardzo fajna torbę o Ochniku. Może nie jest najtańsza ale bardzo dobra jakościowo. Widziałem też fajne męskie torby na ramię od Lasockiego w sklepach obuwniczych CCC, za wiele mniejsze pieniądze. Nie oglądałem ich z bliska, ale na wystawie wyglądały ok. Też zawsze mam masę "skarbów" do zabrania. Zimą to wszystko do kurtki mi wchodzi, a na lato w zeszłym roku kupiłem torbę na ramię i jestem bardzo zadowolony z tego rozwiązania. Pozdrawiam:).
dzięki, zajrzę tam :)

Re: Potrzebuję męskiej torebki

Napisał(a): beriaFana -

johnybravoo Gdy wychodzę z domu, to zawsze muszę zabrać ze sobą sporo rzeczy. Dotąd nosiłem to w takiej saszetce-nerce, ale zauważyłem, że jest to atrybut dresów, a ja nim nie jestem. Muszę kupić sobie jakąś torbę, tylko nie wiem jaką? potrzebuję czegoś gustownego i jednocześnie męskiego. No i musi być pojemna, tak żebym zmieścił do niej portfel, żel do głosów, dezodorant i lusterko
http://www.go(...)h14vAox

Re: Potrzebuję męskiej torebki

Napisał(a): panmalodobry -

AlusiaG
johnybravoo
kurczakmaly takie są spoko

Zdjęcie
spoko, ale dla starszego pana, a nie dla młodego, przebojowego faceta. Masz jeszcze jakieś inne propozycje?
http://allegr(...)66.html
Alusia, bądź tak miła i podaj koledze cenę od razu... Nie wiem czy w 10 000 PLN się zamknie...

Re: Potrzebuję męskiej torebki

Napisał(a): gość -

johnybravoo Gdy wychodzę z domu, to zawsze muszę zabrać ze sobą sporo rzeczy. Dotąd nosiłem to w takiej saszetce-nerce, ale zauważyłem, że jest to atrybut dresów, a ja nim nie jestem. Muszę kupić sobie jakąś torbę, tylko nie wiem jaką? potrzebuję czegoś gustownego i jednocześnie męskiego. No i musi być pojemna, tak żebym zmieścił do niej portfel, żel do głosów, dezodorant i lusterko
Tahttps://www.g(...)eU5M%3A będzie dobra

Re: Potrzebuję męskiej torebki

Napisał(a): beriaFana -

gość
johnybravoo Gdy wychodzę z domu, to zawsze muszę zabrać ze sobą sporo rzeczy. Dotąd nosiłem to w takiej saszetce-nerce, ale zauważyłem, że jest to atrybut dresów, a ja nim nie jestem. Muszę kupić sobie jakąś torbę, tylko nie wiem jaką? potrzebuję czegoś gustownego i jednocześnie męskiego. No i musi być pojemna, tak żebym zmieścił do niej portfel, żel do głosów, dezodorant i lusterko
Tahttps://www.g(...)eU5M%3A będzie dobra
hahahahaha dziurawa trochę. Drobne mu powypadają :))))))

Re: Potrzebuję męskiej torebki

Napisał(a): gość -

beriaFana
gość
johnybravoo Gdy wychodzę z domu, to zawsze muszę zabrać ze sobą sporo rzeczy. Dotąd nosiłem to w takiej saszetce-nerce, ale zauważyłem, że jest to atrybut dresów, a ja nim nie jestem. Muszę kupić sobie jakąś torbę, tylko nie wiem jaką? potrzebuję czegoś gustownego i jednocześnie męskiego. No i musi być pojemna, tak żebym zmieścił do niej portfel, żel do głosów, dezodorant i lusterko
Tahttps://www.g(...)eU5M%3A będzie dobra
hahahahaha dziurawa trochę. Drobne mu powypadają :))))))
Prawdziwy facet z bilonem nie chodzi... Na portfel, klucze i żel do włosów, a nawet intymny w sam raz :D
« Wróć do tematów
Do góry strony: Potrzebuję męskiej torebki