135
ppt
Ten temat ma:
  • Wyświetleń4 tys.
  • Odpowiedzi89
  • Ocen na +7
135 ppt ?

praca w niemczech (90)

pokaż odpowiedzi chronologicznie | od najwyższej oceny

Re: praca w niemczech

Napisał(a): Mareva -

gość Witajcie Dziewczyny!

znalazłam wszystkie info na temat firmy plh24 mają wpis do rejestru i numer podatkowy są na stronie internetowej po niemiecku i po polsku. To niemiecka firma i budują jakiś nowy oddział w Polsce, po to żeby był ich przedstawiciel tam, ale umowy są niemiecki i ubezpieczenie. Zadzwoniłam tam i wszystkiego się dowiedziałam. Moja koleżanka tam pracuje i jest wszystko ok. Dostaje co miesiąc kasę na konto w euro i wszystko co trzeba załatwiają. Nie narzeka...

A gdzie ten wpis do rejestru KRAZ ? Może podaj linka? Bo mi to wygląda że ktoś z firmy się wychwala!

Ja pracuję z Promedica24 od kilku lat i nie narzekam. Znam dobrze język, więc nieźle zarabiam :) Jakby Ta plh24 była dobrą i znaną firmą to już dawno bym w niej pracowała :)
INTERIA.PL

Reklama

gość nie polecam firma płaci tylko 700 euro ubezpieczenia, aby nie płacić podatku. Pracoenik jet stratny ponieważ moglby odebrać podatek w nimeickim urzędzie skarbowym
O co chodzi z tym ubezpieczeniem??? Chyba piszesz co ci ślina na język przyniesie?
Jaki zwrot podatku? Jeżeli pracujesz cały rok to dostaniesz a jak przyjeżdżasz czesto do kraju to żadnego zwrotu nie dostaniesz. Bo tam do 8000 euro jest zwolnienie od podatku.

Reklama

gość nie ponieważ pracowałam na pełnym ubezpiecvzeniu emerytalnym i miałam zwrot podatku, po za tym uwaga oszuści koleżance nie zapłacili za bilet i za pare dni pracy
Oszustów w sieci jest mnóstwo. Nawet Ty możesz nim być a koleżanka mogła nie dostać wypłaty za pare dni np. dlatego, że popiła i porzuciła miejsce pracy. Tak też bywa, niestety.

Reklama

gość mżesz u nich zarobić karę nawet 5 tys. zł nie wiadomo za nic takie małe cwaniaczki, radzę uważnie czytać umowę, a najlepiej jej nie podpisywać przed wyjazdem do De poprosić o przeslanie umowy na maila