14
ppt
Ten temat ma:
  • Wyświetleń376
  • Odpowiedzi10
  • Ocen na +0
14 ppt ?

problem z dupa! (11)

pokaż odpowiedzi chronologicznie | od najwyższej oceny

problem z dupa!

Napisał(a): ona111 -

kobietki,sluchajcie potrzebuje pomocy..jestem za granicami,a tu z lekarzem ciezko sie dogadac i to nie to samo co w kraju.Mam problem;( w odbycie zrobila mi sie jakas gulka,zmienia swoja wielkosc co jakis czas;( nie wiem co to moze byc,myslalam ze hemoroidy ale czy napewno? co to moze byc i co moze mi pomoc ,za 3 miesiace jade do kraju,ale do tego czasu nie wiem co robic;( boje sie;( pomocy
INTERIA.PL

Re: problem z dupa!

Napisał(a): gość -

Jedyne wyjście ..w moim przypadku zabrałam osobę która zna dobrze j angielski ,ona tłumaczyła za mnie ,do badania byłam sama ,choć dziwne to dla mnie bo zawsze raz w tygodniu był tłumacz u lekarza który ,tłumaczył mi dokładnie o co chodzi.
Ja nie jestem lekarzem lecz to co opisujesz to wygląda na himoridy to samo miałam ,jeżeli przeziębiłam to gulka sie powiększyła. Postaraj sie szybciej przyjechac do polski ,lub zabrać do lekarza osobę która by ci dobrze to przetłumaczyła .To jest właśnie to że na wszystko przepisują etopiryna .A nie stety antybiotyki sa konieczne ,antybiotyki mało sa stosowane po za granicami polski

Unikaj ciasnego ubrania i silnego pocenia się,nie siadaj na ziemi,murkach,itd.
Jest dobra tania maść,neo-aesculan,możesz kupić sobie wapno i rutinoskorbin.
Zrób sobie ciepłe nasiadówki,zaparz sobie rumianek,szałwię,nagietek,podbiał,krwawnik i dupsko w misce mocz przez 30 minut..
Posterisan u nas można kupić bez recepty,jeżeli ta gulka ci wychodzi z odbytu,to ją czystym paluchem wepchnij i zaplikuj sobie tą maść.
Tabletki z kasztana też są dobre.

Reklama

Reklama

Reklama