Odpowiadasz na:
problem z dupa!

ona111
Temat dodał(a):
ona111 -
kobietki,sluchajcie potrzebuje pomocy..jestem za granicami,a tu z lekarzem ciezko sie dogadac i to nie to samo co w kraju.Mam problem;( w odbycie zrobila mi sie jakas gulka,zmienia swoja wielkosc co jakis czas;( nie wiem co to moze byc,myslalam ze hemoroidy ale czy napewno? co to moze byc i co moze mi pomoc ,za 3 miesiace jade do kraju,ale do tego czasu nie wiem co robic;( boje sie;( pomocy

Piszesz jako

...a zalogowani dostają więcej. lub załóż konto pocztowe Interii

To zajmie tylko chwilę

Aby założyć unikalne konto na Forum, zarejestruj zupełnie darmową pocztę Interia.pl, wybierz nick i ciesz się nowymi nieograniczonymi możliwościami! Ciekawe dyskusje już na Ciebie czekają.Pomoc
4000 znaków do wpisania

Treść

Opisz własne doświadczenia, zadaj pytanie lub podziel się swoimi spostrzeżeniami.Twój wpis będzie ciekawszy, jeśli dodasz do niego zdjęcie i wideo.Odpowiadając w dyskusji, pamiętaj o kulturze wypowiedzi i przestrzeganiu regulaminu Forum.

przepisz kod z obrazka
Gość

Podsumowanie tematu - najnowsze 4 odpowiedzi

INTERIA.PL

Re: problem z dupa!

Napisał(a): gość -

Nie przejmuj sie chamskimi komentami ...na forum to normalne ..Są to ludzie którzy maja w sobie pełno jadu ,z kompleksem ,życie dało im popalić na swoje życzenie ,ale nie dziwię się bo z takim zachowaniem jak się zachowują na forum ,to tak samo ich zachowanie jest w realu..
Kupili sobie komputer na raty ,nie wiedząc do czego to służy .

Re: problem z dupa!

Napisał(a): ona111 -

Dziekuje serdecznie,tym co podzielili sie wiedza,pomogliscie mi duzo,jutro lece do apteki;)
A za te chamskie komenty zycze wam tego samego problemu.

Reklama

Re: problem z dupa!

Napisał(a): gość -

ona111 kobietki,sluchajcie potrzebuje pomocy..jestem za granicami,a tu z lekarzem ciezko sie dogadac i to nie to samo co w kraju.Mam problem;( w odbycie zrobila mi sie jakas gulka,zmienia swoja wielkosc co jakis czas;( nie wiem co to moze byc,myslalam ze hemoroidy ale czy napewno? co to moze byc i co moze mi pomoc ,za 3 miesiace jade do kraju,ale do tego czasu nie wiem co robic;( boje sie;( pomocy
To na 100% są hemoroidy ! poszukaj sobie w sieci haseł dotyczących leków z diosminą .
Diohespan max w Polsce można kupić bez recepty . Potrzebujesz na początek dwa opakowania ( 60 tabletek ) , a to kosztuje około 60 zł. Może ci ktoś kupi i prześle . Dawniej sprzedawano u nas tylko ciuchowy lek Detralex . Sprawdź na miejscu a może kupisz go sobie sama . Dobrą rzeczą jest też maść na hemoroidy ( łagodzi ból i swędzenie ) , ale jak się chcesz pozbyć problemu to muszą być piguły z diosminą . To jednak też jest rozwiązanie doraźnie i za rok czy dwa problem wróci , no ale teraz będziesz "uratowana" .

Re: problem z dupa!

Napisał(a): gość -

to jaja - przesóneły ci sie do otbytu.....może jestś chermafrodytą

Reklama