1 tys.
ppt
Ten temat ma:
  • Wyświetleń5 tys.
  • Odpowiedzi312
  • Ocen na +6 tys.
1 tys. ppt ?

Protest przeciw nówce forum. (313)

pokaż odpowiedzi chronologicznie | od najwyższej oceny

Re: Protest przeciw nówce forum.

Napisał(a): Gość -

0becny Tak naprawdę to cię nawet troszeczkę kocham ale muszę cię przecież jakoś do porządku przywołać ;o))) Ale żeby nie było że kocham cię tak mocno jak ty mnie bo wiesz że to by już było przegięcie! ;o)
No to byłoby przegięcie w ... znaczy duże przegięcie ;)
INTERIA.PL

NNka
Fanaberie
NNka Ojku, zapomniałam wziąć wapniaki w cudzysłów, takie 16-ki
i 15-latkowie uważają, że mu już nad grobem stoimy, sama też tak
w ich wieku miałam. Jak się da to się ich ustawi, ale czy się da?
:D:D:D Padłam ! Przecież dla takich 15- 16- latków samo takie forum to wapniactwo a co dopiero pisanie na nim ;)))
Nie znam się na dzisiejszych nastkach, ale jak fajnie będzie to forum
wyglądać na ekranie telefonu, to może ich tu przybyć mrowie i w czasie
lekcji czy tam przerwy mogą sobie klikać, coś w rodzaju cze, sie macie
i takie tam podobne, chodzi mi o to, że mogą przybyć tu ludzie, ale nie
tacy jakich byśmy chcieli, aby tu przybyli.
Ja właśnie najczęściej korzystam z telefonu wchodząc na forum,przytłoczył i zmiażdżył mnie widok... tematu gęsi szczególnie- pierwsze wrażenie,starałam się nawet optymistycznie do tego podejść ale z każdą chwilą było gorzej,nie mogłam nikogo znaleźć.
Na ekranie telefonu wygląda to strasznie.
Szkoda,że Szanowny Admin nie pomyślał o specjalnej kategorii np.WYJADACZE:-))
Czułabym się pewniej,wiedząc,że tam Was znajdę:-)

Tylko tyle.

Reklama

0becny
~Predator No przecież z tą karierą to był gruby żart. Za dobrze Ciebie znam, aby posądzać o płytkie lansiarstwo. :-)
Tak, parę szczegółów jak tytuły czasopism doszły teraz.