144
ppt
Ten temat ma:
  • Wyświetleń625
  • Odpowiedzi132
  • Ocen na +21
144 ppt ?

przestałem całować kobiety w dłonie na powitanie (133)

pokaż odpowiedzi chronologicznie | od najwyższej oceny

Re: przestałem całować kobiety w dłonie na powitanie

Napisał(a): Tris -

MoskiZPOPiS
Tris
MoskiZPOPiS
Tris
~gość
Tris
MoskiZPOPiS
Tris Większość facetów nie całuje już kobiet w dłonie, co najwyżej na jakiejś ważnej uroczystości np. weselu czy tym podobnych, widziałam, że facet całuje np. kobiety na przywitanie, ale tylko właśnie na jakiś uroczystościach, normalnie już się tego nie praktykuje.

I co Ty masz z tym ,,witaniem", uczysz się dopiero żyć czy co....
Bo teraz to się całuje w policzek ;)
Facet z facetem też całuje się w policzek? :D
A wcześniej facet faceta w rękę całował?
A geje..., to nie faceci? :D
A całowali się po rękach? Bo ja nie widziałem
Świadkiem nie byłam, ale różnie bywa :D
To ja Cię powołuję na świadka,oglądnij :)
Pamiętam to, nie musisz mi takich rzeczy uświadamiać :D , ale to biorę za wpadkę :D
INTERIA.PL

Re: przestałem całować kobiety w dłonie na powitanie

Napisał(a): Gość -

Tris
MoskiZPOPiS Tak się jakoś dwuznacznie napisało :) Nazywa się to uścisk dłoni,z kobietami też tak się można witać,niektóre to lubią,zwłaszcza jak ma się delikatne dłonie ;)
A ja nigdy nie lubiłam się tak witać, wolę powiedzieć ,,dzień dobry" i tyle :))
Nawet rówieśnikom dzień dobry mówić? Bez przesady :) A ja mam delikatne rączki,nie miażdżę hehe ;)

Re: przestałem całować kobiety w dłonie na powitanie

Napisał(a): Gość -

Tris
MoskiZPOPiS
Tris
MoskiZPOPiS
Tris
~gość
Tris
MoskiZPOPiS
Tris Większość facetów nie całuje już kobiet w dłonie, co najwyżej na jakiejś ważnej uroczystości np. weselu czy tym podobnych, widziałam, że facet całuje np. kobiety na przywitanie, ale tylko właśnie na jakiś uroczystościach, normalnie już się tego nie praktykuje.

I co Ty masz z tym ,,witaniem", uczysz się dopiero żyć czy co....
Bo teraz to się całuje w policzek ;)
Facet z facetem też całuje się w policzek? :D
A wcześniej facet faceta w rękę całował?
A geje..., to nie faceci? :D
A całowali się po rękach? Bo ja nie widziałem
Świadkiem nie byłam, ale różnie bywa :D
To ja Cię powołuję na świadka,oglądnij :)
Pamiętam to, nie musisz mi takich rzeczy uświadamiać :D , ale to biorę za wpadkę :D
Hehe,nic się nie stało,nikt w ciążę nie zaszedł,więc to nie wpadka ;)

Reklama

Re: przestałem całować kobiety w dłonie na powitanie

Napisał(a): Tris -

MoskiZPOPiS To ja Cię powołuję na świadka,oglądnij :)
Obejrzyj sobie to XD

Załączniki:

Re: przestałem całować kobiety w dłonie na powitanie

Napisał(a): MarekAureliusz -

Tris
MoskiZPOPiS Tak się jakoś dwuznacznie napisało :) Nazywa się to uścisk dłoni,z kobietami też tak się można witać,niektóre to lubią,zwłaszcza jak ma się delikatne dłonie ;)
A ja nigdy nie lubiłam się tak witać, wolę powiedzieć ,,dzień dobry" i tyle :))
Do mnie raz żul wyciągnął rękę i był mega grzeczny i jakoś mnie zahipnotyzował xD i o zgrozo podałem Mu rękę :-( ... potem szybko szukałem kranu na mieście. Masakra ;-D

Reklama

Re: przestałem całować kobiety w dłonie na powitanie

Napisał(a): Tris -

MoskiZPOPiS
Tris
MoskiZPOPiS Tak się jakoś dwuznacznie napisało :) Nazywa się to uścisk dłoni,z kobietami też tak się można witać,niektóre to lubią,zwłaszcza jak ma się delikatne dłonie ;)
A ja nigdy nie lubiłam się tak witać, wolę powiedzieć ,,dzień dobry" i tyle :))
Nawet rówieśnikom dzień dobry mówić? Bez przesady :) A ja mam delikatne rączki,nie miażdżę hehe ;)
Nie..., rówieśnikom, jak już to ,,cześć", albo ,,siema" :D , ale starszym osobom..., to już co innego :)

Re: przestałem całować kobiety w dłonie na powitanie

Napisał(a): Tris -

MoskiZPOPiS Hehe,nic się nie stało,nikt w ciążę nie zaszedł,więc to nie wpadka ;)
Wyjątkowy humor, że takie żarty? XD
Jakby z tego była wpadka..., mały Kaczyński XD

Reklama

Re: przestałem całować kobiety w dłonie na powitanie

Napisał(a): Gość -

Tris
MoskiZPOPiS To ja Cię powołuję na świadka,oglądnij :)
Obejrzyj sobie to XD
Nie obejrzę :) Nie namówisz mnie,nie dam się przekonać :)

Re: przestałem całować kobiety w dłonie na powitanie

Napisał(a): Gość -

Tris
MoskiZPOPiS
Tris
MoskiZPOPiS Tak się jakoś dwuznacznie napisało :) Nazywa się to uścisk dłoni,z kobietami też tak się można witać,niektóre to lubią,zwłaszcza jak ma się delikatne dłonie ;)
A ja nigdy nie lubiłam się tak witać, wolę powiedzieć ,,dzień dobry" i tyle :))
Nawet rówieśnikom dzień dobry mówić? Bez przesady :) A ja mam delikatne rączki,nie miażdżę hehe ;)
Nie..., rówieśnikom, jak już to ,,cześć", albo ,,siema" :D , ale starszym osobom..., to już co innego :)
Cześć i siema to już taka tradycja,też tak mówię :)

Re: przestałem całować kobiety w dłonie na powitanie

Napisał(a): Tris -

MarekAureliusz
Tris
MoskiZPOPiS Tak się jakoś dwuznacznie napisało :) Nazywa się to uścisk dłoni,z kobietami też tak się można witać,niektóre to lubią,zwłaszcza jak ma się delikatne dłonie ;)
A ja nigdy nie lubiłam się tak witać, wolę powiedzieć ,,dzień dobry" i tyle :))
Do mnie raz żul wyciągnął rękę i był mega grzeczny i jakoś mnie zahipnotyzował xD i o zgrozo podałem Mu rękę :-( ... potem szybko szukałem kranu na mieście. Masakra ;-D
Ja bym też pewnie podała, pomimo wszystko głupio odmawiać....
,,kran na mieście"...., to jak woda na pustyni XD , dlatego lepiej kupić sobie mokre chusteczki antybakteryjne i mieć je zawsze przy sobie :))

Re: przestałem całować kobiety w dłonie na powitanie

Napisał(a): MarekAureliusz -

MarekAureliusz
Tris
MoskiZPOPiS Tak się jakoś dwuznacznie napisało :) Nazywa się to uścisk dłoni,z kobietami też tak się można witać,niektóre to lubią,zwłaszcza jak ma się delikatne dłonie ;)
A ja nigdy nie lubiłam się tak witać, wolę powiedzieć ,,dzień dobry" i tyle :))
Do mnie raz żul wyciągnął rękę i był mega grzeczny i jakoś mnie zahipnotyzował xD i o zgrozo podałem Mu rękę :-( ... potem szybko szukałem kranu na mieście. Masakra ;-D
Wytrzymałem do 1:04 .... za to teraz chcę rekompensaty za poniesione straty xD

Re: przestałem całować kobiety w dłonie na powitanie

Napisał(a): Tris -

MoskiZPOPiS
Tris
MoskiZPOPiS To ja Cię powołuję na świadka,oglądnij :)
Obejrzyj sobie to XD
Nie obejrzę :) Nie namówisz mnie,nie dam się przekonać :)
Oj, no weź..., to jest takie ,,słodkie" XD

Re: przestałem całować kobiety w dłonie na powitanie

Napisał(a): Gość -

Tris
MoskiZPOPiS Hehe,nic się nie stało,nikt w ciążę nie zaszedł,więc to nie wpadka ;)
Wyjątkowy humor, że takie żarty? XD
Jakby z tego była wpadka..., mały Kaczyński XD
Nie :) Jestem jak najbardziej trzeźwy,przecież pisałem że jestem prawie abstynent,ostatnie picie miałem we wrześniu a następne picie będę miał chyba na sylwestra.Nie wiem skąd mi się wziął dzisiaj dobry humor, samopoczucie mam dobre,dawno tak się nie czułem :)

Re: przestałem całować kobiety w dłonie na powitanie

Napisał(a): Gość -

Tris
MoskiZPOPiS
Tris
MoskiZPOPiS To ja Cię powołuję na świadka,oglądnij :)
Obejrzyj sobie to XD
Nie obejrzę :) Nie namówisz mnie,nie dam się przekonać :)
Oj, no weź..., to jest takie ,,słodkie" XD
Nie używam cukru,nie przekonasz mnie,pozostanę uparty :)

Re: przestałem całować kobiety w dłonie na powitanie

Napisał(a): Tris -

MoskiZPOPiS
Tris
MoskiZPOPiS
Tris
MoskiZPOPiS Tak się jakoś dwuznacznie napisało :) Nazywa się to uścisk dłoni,z kobietami też tak się można witać,niektóre to lubią,zwłaszcza jak ma się delikatne dłonie ;)
A ja nigdy nie lubiłam się tak witać, wolę powiedzieć ,,dzień dobry" i tyle :))
Nawet rówieśnikom dzień dobry mówić? Bez przesady :) A ja mam delikatne rączki,nie miażdżę hehe ;)
Nie..., rówieśnikom, jak już to ,,cześć", albo ,,siema" :D , ale starszym osobom..., to już co innego :)
Cześć i siema to już taka tradycja,też tak mówię :)
Ale starszej osobie już tak nie powiesz :D , najgorzej mam gdy się witam z babcią, ona do mnie ,,cześć", a ja nie wiem czy mam powiedzieć ,,cześć", bo w sumie nie wypada, lepiej ,,dzień dobry", ale z drugiej strony, to moja babcia i weź tu się zdecyduj :D
« Wróć do tematów
Do góry strony: przestałem całować kobiety w dłonie na powitanie