13
ppt
Ten temat ma:
  • Wyświetleń357
  • Odpowiedzi6
  • Ocen na +13
13 ppt ?

Stosowałyście specjalne diety w I, II i III trymestrze ciąży? (7)

pokaż odpowiedzi chronologicznie | od najwyższej oceny

Stosowałyście specjalne diety w I, II i III trymestrze ciąży?

Napisał(a): Gość -

Jestem w pierwszym miesiącu ciąży, z pierwszym dzieckiem. Nie mam doświadczenia w tym temacie, dlatego chciałam zapytać o kilka rzeczy. Czy stosowałyście jakieś specjalne diety w czasie pierwszego trymestru ciąży? A potem kolejno w drugim i trzecim? Co powinnam jeść w tym czasie, żeby dziecko się prawidłowo rozwijało? Jakie wartości odżywcze są dla dziecka szczególnie ważne w tych okresach ciąży?

Załączniki:
INTERIA.PL

Re: Stosowałyście specjalne diety w I, II i III trymestrze ciąży?

beddame najwazniejsze nie przestrzegac starej zasady jedzenia za dwuch- nie w tym rzecz.dieta ma byc bogata w witaminy i mineraly. nie powinnas jesc surowego miesa i niemytych warzyw czy owociw. o piciu i paleniu nawet nie wspomne
Z Twojej wypowiedzi jednoznacznie wynika że poza okresem ciąży można do woli jeść niemyte warzywa (ziemniaki i marchew) i owoce oraz surowe mięso....?

Reklama

Napisał(a): beddame -

Salome
beddame najwazniejsze nie przestrzegac starej zasady jedzenia za dwuch- nie w tym rzecz.dieta ma byc bogata w witaminy i mineraly. nie powinnas jesc surowego miesa i niemytych warzyw czy owociw. o piciu i paleniu nawet nie wspomne
Z Twojej wypowiedzi jednoznacznie wynika że poza okresem ciąży można do woli jeść niemyte warzywa (ziemniaki i marchew) i owoce oraz surowe mięso....?
nie z mojej wyèpowiedzi wynika, ze nalezy zwrocic szczegolna uwage na te sprawy- mycie warzyw i owocow. nie powiesz mi, ze przynajmniej raz w zyciu nie zjadlas nie umytego jablka ?? co do miesa - mowilam o waszelkiego typu potrawach przygotowywanych z surowego miese np tatar.

Reklama