77
ppt
Ten temat ma:
  • Wyświetleń2 tys.
  • Odpowiedzi55
  • Ocen na +-28
77 ppt ?

Wesele bez disco-polo? (56)

pokaż odpowiedzi chronologicznie | od najwyższej oceny
INTERIA.PL

Re: Wesele bez disco-polo?

Napisał(a): gość -

nie ma to jak wiocha zapita sie bawi w łąpanie za cycki albo skakanie na balonie jak ostre ruchanie... gdyby taka sytuacja miała w normalny dzien wszyscy byliby zbulwersowani a na weselu tgo zarciki - jakj to okreslij jakis pajac z wiochy

Re: Wesele bez disco-polo?

Napisał(a): Gość -

gość
topielica Czy takie wesele w ogóle ma racje bytu? Z disco-polo wszyscy wiemy jak jest. Nikt nie słucha, wszyscy znają tekst. Byliscie na takim weselu, gdzie nie grali disco-polo? Bylo z wieksza klasa?
Oczywiście, że tak. M.in. moje przyjęcie takie było. I oczywiście, że tak, taka impreza jest z większą klasą. Przerażające są natomiast odpowiedzi ludzi, którzy mówią, że nigdy nie byli na takim weselu i w dodatku uważają, że to coś zwane disco polo (nie nazwę tego muzyką) jest konieczne do dobrej zabawy. Uff..
Czy konieczne?...mysle....ze jesli ludzie potrafia sie bawic to rodzaj muzyki nie ma tu wiekszego znaczenia. A gra sie disco polo dlatego ....ze na weselu sa rozne grupy wiekowe....kulturowe.....i trzeba to w jakis sposob polaczyc.Jak juz ktos wspomnial te wszystkie inne smetne kawalki tez tworza muzyke weselna i wlasciwie niewiele roznia od disco polo.Nie bawimy sie przy muzyce klasycznej.....i moze to tylko Ty uwazasz....ze Twoje wesele bylo z klasa.....bo zaden gosc Ci nie powie....ze bylo do dupy.:))

Reklama

Re: Wesele bez disco-polo?

Napisał(a): Gość -

Zapomnialam dodac....ze nie bylam tez na weselu na ktorym granoby jedynie disco polo....bo tego sie nie praktykuje.To sa przewaznie pojedyncze kawalki.....jesli ludziom sie to podoba to brna w to dalej.
Slub jest dla nowozencow by mogli pogwiazdorzyc z klasa.....wesele zas dla gosci by fajnie sie bawili....i to Ich zachowanie na ktore nie mamy zadnego wplywu decyduje o tym....czy to wesele bedzie z klasa czy tez nie.....a nie rodzaj granej muzyki.
Bo...jesli na codzien slucham skrzypiec....to powinnam grac arie skrzypkowe na weselu....bzdura

Reklama

Re: Wesele bez disco-polo?

Napisał(a): gość -

Czy da się zrobić wesele bez disco-polo? Da się. Warunkiem jest dobry, naprawdę dobry zespół. Byłam na niejednym weselu, gdzie się dało i była to głównie zasługa zespołu + tego, że repertuar był skonsultowany. Sama jestem akurat z Pomorza i tutaj też duże ukłony w stronę The Good Sound za to, że miałam wesele na poziomie i z klasą. Bez disco-polo.

Reklama

Re: Wesele bez disco-polo?

Napisał(a): gość -

Kiedyś zawsze było disco polo na weselach ponieważ była tylko taka muzyka, jest świetna do tańczenia i myślę że warto puścić kilka kawałków ale trochę później, kiedy się goście rozkręcą. Tak samo dobrze wspominam zawsze pokazy fajerwerków na weselach, dzisiaj robią to nawet profesjonalne firmy pirotechniczne np Click Pyro & Art ze względów bezpieczeństwa i lepszej oprawy

Re: Wesele bez disco-polo?

Napisał(a): gość -

Moja siostra wzięła na wesele tylko DJ. Uparła się i nikt nie mógł jej przekonać. Nasza Mama już załamywała ręce, że "dziecko co Ty robisz", ale ona była twarda. No i się okazało, że to był strzał w 10, wszyscy się świetnie bawili, wyszło taniej niż orkiestra. Chociaż to też mógł być wpływ dobrego DJ-a. :) Jeśli jakaś para szuka DJ-a z okolic Krakowa to koniecznie sprawdźcie DJ Pepe (http://www.djpepemusic.pl/), nie pożałujecie :)

Re: Wesele bez disco-polo?

Napisał(a): gość -

moim zdaniem może być. Ja mialam wesele w tym roku i jakos disco polo nie było a wszyscy się bawili do rana, generalnie to wesele mielismy w hotelu sleep we wrockuhttp://www.ho(...)eep.pl/ , u nas była klasyk a , hity z lat 70 i 80 trochę romantycznych piosenek. Ja nie bardzo rozumiem tę modę na disco polo i z moich znajomych Malo kto tego słucha więc problemu nie było.

Re: Wesele bez disco-polo?

Napisał(a): Gość -

A ja mysle....ze wielu nie potrafi odroznic piosenki biesiadnej od disco polowej i w tej kwestii nie dojdzie do porozumienia:))
Nie kazda muzyka nadaje sie do tanca....niektora jedynie do posluchania i od tego powinnismy zaczac.
« Wróć do tematów
Do góry strony: Wesele bez disco-polo?