• kratka dla faceta

    W: Męskie sprawy
    jaki wzór na męskich koszulach lubicie najbardziej? jednokolorowe są nudne, chciuałabym odświeżyc szafę facetowi i pomyslałąm że mu sprawię kilka fajnych koszul bo bardzo lubi w nich chodzić
  • nowe technologie - projekty

    W: Hydepark
    zna ktoś firmę, która zajmuje się opracowaniem i wdrożeniem projektów z zakresu nowych technologii - motoryzacji?
  • koszule dla faceta

    W: Męskie sprawy
    chcę kupic swojemu facetowi koszulę, podobają mi się takie w drobną kratkę albo dwukolorowe - w sensie że jedna strona ma jeden kolor a wywinięte mankiety czy kolnierzyk mają inny kolor. Co fajnego można znaleźc po sklepach?
  • zabawki na basen

    W: Babskie sprawy
    jakie można dostać fajne zabawki na basen dla cztrerolatka? jedziemy na wakacje do Włoch , będzie tam basen i zastanawiam się co kupić przed wyjazdem żeby syn się nie znudził za szybko...
  • kolorowe noże kuchenne

    W: Babskie sprawy
    Gdzie dostanę kolorowe noże kuchenne? Dużo teraz tego jest ale jakoś nigdzie nie mogę znaleźć jak potrzebuję... nie musi być komplet, mogą być pojedynczo jak jest więcej rodzajów bo mam stojak na noże i chce go uzupełnić
  • rachunkiiiii

    W: Babskie sprawy
    Laski, wy też tyle płacicie kasy za rachunki? Masakra, z każdym miesiącem dostaje coraz większe kwoty, zaczyna mnie to przerażać....