63
ppt
Ten temat ma:
  • Wyświetleń93
  • Odpowiedzi62
  • Ocen na +0
63 ppt ?

Wypadające włosy - problem. (63)

pokaż odpowiedzi chronologicznie | od najwyższej oceny
INTERIA.PL

Re: Wypadające włosy - problem.

Napisał(a): Gość -

czarnypuszek Jestes dietetykiem? Skad wiesz, ze taka kompozycja lekow Ci nie zaszkodzi?
czarny puszku, nie nie jestem dietetykiem, ale nigdy nie łączę leków bez konsultacji z lekarzem, albo przynajmniej z farmaceutą (nota bene, to nie są leki, tylko witaminy) ;) - Moja lekarka poradziła, żebym zaczęła zażywać jakiś kompleks witaminowy, a kiedy zaczęły mi się sypać włosy, zapytałam Pani w aptece, czy zażywanie Hair Okey, nie będzie kolidować z witaminami - nie będzie :)

Reklama

Reklama

Reklama

Re: Wypadające włosy - problem.

Napisał(a): Gość -

oj, przepraszam, trochę się zawiesiłam i nie zauważyłam strony (ten poprzedni post to do innej wypowiedzi;) )
Już uaktualniłam swoje informacje, odświeżyłam wątki, przeczytałam, co było do przeczytania i żeby się zrehabilitować pozwolę sobie zauważyć, że: wszystko w nadmiarze szkodzi, nawet witaminy. Jest nawet choroba, która się nazywa hiperwitaminozą i jest nawet groźniejsza niż niedobór witamin. Dlatego lepiej pytać, czytać opisy i bardzo uważać :)

Re: Wypadające włosy - problem.

Napisał(a): Gość -

inasz nieprawda, ja się ciągle gubię :/ Co do suplementów, uważam, że są niezbędne do prawidłowego funkcjonowania organizmu, wiadomo, że z jedzeniem nie dostarczymy wszystkich potrzebnych składników.
Narysować Ci mapkę?:)
« Wróć do tematów
Do góry strony: Wypadające włosy - problem.