131
ppt
Ten temat ma:
  • Wyświetleń8 tys.
  • Odpowiedzi44
  • Ocen na +-7
131 ppt ?

Wypryski po pigułkach anty? (45)

pokaż odpowiedzi chronologicznie | od najwyższej oceny

Wypryski po pigułkach anty?

Napisał(a): Gość -

Od niedawna zaczęłam brać pigułki antykoncepcyjne. Do tej pory nie miałam większych problemów z cerą, a teraz po połowie opakowania zaczynają pojawiać mi się na twarzy wypryski. Nie jestem pewna, czy jest to wina tabletek, jednak nic innego nie przychodzi mi do głowy. To możliwe, że to pigułki tak na mnie działają? Jak walczyć z takimi wypryskami? Przyznam, że jestem trochę zielona w temacie, bo nawet młodzieńczy trądzik był dla mnie bardzo łaskawy...
Załączniki:
INTERIA.PL

Re: Wypryski po pigułkach anty?

Napisał(a): Tris -

Oczywiście, że tak, pigułki antykoncepcyjne to przecież hormony, a im hormonów więcej tym bardziej cera i włosy zaczynają się tłuścić i pojawiają się wypryski, to jak z dojrzewaniem gdy hormonów jest więcej i objawem tego jest trądzik młodzieńczy, wygląda na to, że te tabletki są dla Ciebie za silne, zbyt wiele hormonów zawierają, które szkodzą Twojej cerze i być może też organizmowi, zalecałabym Ci skontaktować się z lekarzem, z ginekologiem, który dopasuje Ci odpowiednie dla Ciebie tabletki.

Napisał(a): Gość -

Tris Oczywiście, że tak, pigułki antykoncepcyjne to przecież hormony, a im hormonów więcej tym bardziej cera i włosy zaczynają się tłuścić i pojawiają się wypryski, to jak z dojrzewaniem gdy hormonów jest więcej i objawem tego jest trądzik młodzieńczy, wygląda na to, że te tabletki są dla Ciebie za silne, zbyt wiele hormonów zawierają, które szkodzą Twojej cerze i być może też organizmowi, zalecałabym Ci skontaktować się z lekarzem, z ginekologiem, który dopasuje Ci odpowiednie dla Ciebie tabletki.
Właśnie te tabletki przepisał mi lekarz dopiero po badaniu krwi, cytologii i usg... Dlatego dziwię się, że coś jest nie tak. Ale na następnej wizycie zapytam go co i jak, dzięki :)

Reklama

Reklama

Reklama