131
ppt
Ten temat ma:
  • Wyświetleń8 tys.
  • Odpowiedzi44
  • Ocen na +-7
131 ppt ?

Wypryski po pigułkach anty? (45)

pokaż odpowiedzi chronologicznie | od najwyższej oceny

Re: Wypryski po pigułkach anty?

Napisał(a): Gość -

gość totalna bzdura! Skoro któraś ma wypryski po tabletkach antykoncepcyjnych to sa po prostu ŹLE DOBRANE!!! Lekarz powinien najpierw sprawdzić [poziom hormonów i dopiero dobierać właściwą pigułkę! Brałam pigułki przez ok 15 lat i cały ten czas miałam idealną cerę, włosy i paznokcie. Jak tylko robiłam przerwy - pojawiały się problemy. Wniosek - zmienić pigułki i lekarza, który nie potrafi ich dobrać!
Dzięki za radę, na pewno wybiorę się w najbliższym czasie :)
INTERIA.PL

Re: Wypryski po pigułkach anty?

Napisał(a): gość -

Dokładnie :) zawsze miałam problemy z cerą , tłusta z wypryskami. Od kiedy biore tabletki mam idealna cere włosy i paznokcie. Po roku odstawiłam na 2 miesiace I DRAMAT !! Cera tak tłusta ze przez cały czas ze wygladałam jakbym wlasnie skonczyła biegać, wypryski na plecach, i włosy !! myłam włosy codziennie ale i Tak wygladały jak 3 dniowe !! wiec jak dla mnie tabletki antykoncepcyjne sa zbawieniem i nie widze zadnych skutków ubocznych :)

Reklama

Re: Wypryski po pigułkach anty?

Napisał(a): jusxyz -

Nie zgadzam sie.Owszem krostki wystepuja nie przez hormony z tabletek a przed okresem i nie zaleznie czy bierzesz tabl moga sie pojawic albo nie. u mnie mimo , ze biore tabl nie pojawiaja sie a kiedys przed tabl mialam ich sporo. moj chlopak ma tradzik mlodzienczy a ma ponad 30 l i nie bierze tabl anty:P dziewczyzny z roznych powodow je biora najczescie z powodu zaniku albo nieregularnego okresu albo nadmiernego owlosienia,i powiem wprost te na wlosy nie zawsze dzialaja. bo niestety pozbywasz sie wlosow z glowy ale z rak i nog nie bardzo no chyba ,ze jeszcze w pakiecie masz chora tarczyce to juz dubelt.

Reklama

Re: Wypryski po pigułkach anty?

Napisał(a): jusxyz -

gość Witam, nawet nie zdajecie sobie sprawy ile skutków ubocznych i komplikacji powoduje branie, proszę poczytać, o pozwach firm farmaceutycznych mało się pisze. Wypryski to najmiejszy problem. Odradzam barnie.
latwo powiedziec. a jak masz problem ,ze przez pol roku nie masz okresu a w ciazy nie jestes? to jak inaczej uregulowac okres? owszem fajnie by bylo gdyby go nie bylo ale co wtedy kiedy kiedys bedzie sie chcialo miec dzieci.???

Reklama

Re: Wypryski po pigułkach anty?

Napisał(a): jusxyz -

gość Wypryski to nic.Ale jest mnóstwo innych skutków ubocznych. Po wielu latach brania tabletek moje libido spadło do zera. Od roku nie łykam ich i czuję się jak nastolatka. W sypialni zrobiło się gorąco. Dziewczyny uważajcie !
nie prawda nie spada. ja od 2 lat biore tabl i jakos zawsze mam ochote na swojego faceta:P a jak nie mam to znaczy ze wiadomo jakie sa dni albo jesten zmeczona:)

Re: Wypryski po pigułkach anty?

Napisał(a): Gość -

kryza Od niedawna zaczęłam brać pigułki antykoncepcyjne. Do tej pory nie miałam większych problemów z cerą, a teraz po połowie opakowania zaczynają pojawiać mi się na twarzy wypryski. Nie jestem pewna, czy jest to wina tabletek, jednak nic innego nie przychodzi mi do głowy. To możliwe, że to pigułki tak na mnie działają? Jak walczyć z takimi wypryskami? Przyznam, że jestem trochę zielona w temacie, bo nawet młodzieńczy trądzik był dla mnie bardzo łaskawy...
I jak Twoje kolanko ? Wypryski zeszły ?

Re: Wypryski po pigułkach anty?

Napisał(a): Gość -

nibynick
kryza Od niedawna zaczęłam brać pigułki antykoncepcyjne. Do tej pory nie miałam większych problemów z cerą, a teraz po połowie opakowania zaczynają pojawiać mi się na twarzy wypryski. Nie jestem pewna, czy jest to wina tabletek, jednak nic innego nie przychodzi mi do głowy. To możliwe, że to pigułki tak na mnie działają? Jak walczyć z takimi wypryskami? Przyznam, że jestem trochę zielona w temacie, bo nawet młodzieńczy trądzik był dla mnie bardzo łaskawy...
I jak Twoje kolanko ? Wypryski zeszły ?
Zmieniłam tabletki i jest odrobinę lepiej... Rewelacji nie ma, ale walczę z tym różnymi maseczkami ;)
« Wróć do tematów
Do góry strony: Wypryski po pigułkach anty?