89
ppt
Ten temat ma:
  • Wyświetleń2 tys.
  • Odpowiedzi65
  • Ocen na +8
89 ppt ?

Zamknięcie Konta Portalowego i serwisu DING (66)

pokaż odpowiedzi chronologicznie | od najwyższej oceny

Zamknięcie Konta Portalowego i serwisu DING

Napisał(a): Admminka -

Drodzy Użytkownicy!

Informujemy, że w dniu 09.04.2018 r. Grupa Interia.pl przestanie udostępniać usługę Konta Portalowego i system powiadomień DING.
W związku z planowanymi zmianami, konta w serwisie Forum zarejestrowane na zewnętrzne adresy mailowe nie należące do portalu Interia.pl, przestaną być aktywne.

Pamiętaj, że jeśli logujesz się kontem Interii - nie musisz nic robić.

Aby nadal korzystać ze swojego konta profilowego w serwisie Forum oraz zachować swój nick i historię aktywności, prosimy o aktywację poczty Interia.pl w nieprzekraczalnym terminie do 09.04.2018 r.

Jak zachować swoje konto w serwisie Forum i aktywować pocztę Interii?

1. Zaloguj się do Forum Interia.pl
2. Kliknij w link aktywacyjny:https://konto(...)tywacja
3. Postępuj zgodnie z instrukcją

Lub

1. Wejdź w Ustawienia Mojego Konta;
2. Aktywuj Pocztę w Panelu Głównym.

Od tego momentu nowy adres założony w Poczcie Interii będzie służył do logowania na Forum i w komentarzach.

Do dnia 09.04.2018 r. możliwy będzie pełen dostęp do usługi Konta Portalowego oraz serwisu DING w oparciu o obecne dane profilowe.
Po tym terminie, jeśli w serwisie Forum nie zostanie dokonana aktywacja konta pocztowego Interia.pl, konto w serwisie Forum założone z wykorzystaniem zewnętrznego adresu e-mail zostanie usunięte, dane zostaną zarchiwizowane, a dane osobowe zostaną zanonimizowane (usunięte), zgodnie z regulaminem oraz obowiązującymi przepisami prawnymi.

W razie jakichkolwiek pytań prosimy o kontakt z Biurem Obsługi Klienta pod adresem: pomoc@firma.interia.pl

Zespół Forum INTERIA.PL
INTERIA.PL

Re: Zamknięcie Konta Portalowego i serwisu DING

Napisał(a): Marcin65 -

małe pytanie
co zamiast Dinga?
jak się w takim razie odnaleźć na forum?
pozostanie klikanie i wyszukiwanie swoich wpisów czyli utrudnienie dla użytkownika czy proponujecie cos w zamian?
Jesli chcecie zlikwidowac forum to prosciej było je zlikwidowac w całosci bo jesli mam klikac wszędzie szukając swojego tematu nie miec powiadomien o odpowiedziach to zastanawiam się gdzie sens i logika,przeciez portal powinien byc dla ludzi a nie przeciwko
ale co ja tam wiem moze to teraz taka moda ze lepiej utrudnic niz ułatwić

Re: Zamknięcie Konta Portalowego i serwisu DING

Napisał(a): MissSilentMegan -

Marcin65 małe pytanie
co zamiast Dinga?
jak się w takim razie odnaleźć na forum?
pozostanie klikanie i wyszukiwanie swoich wpisów czyli utrudnienie dla użytkownika czy proponujecie cos w zamian?
Jesli chcecie zlikwidowac forum to prosciej było je zlikwidowac w całosci bo jesli mam klikac wszędzie szukając swojego tematu nie miec powiadomien o odpowiedziach to zastanawiam się gdzie sens i logika,przeciez portal powinien byc dla ludzi a nie przeciwko
ale co ja tam wiem moze to teraz taka moda ze lepiej utrudnic niz ułatwić
Też mnie to zastanawia. Jaką formę zastosują przy odnajdywaniu własnych wpisów?

Re: Zamknięcie Konta Portalowego i serwisu DING

Napisał(a): gość -

Każdy kto dba o swoją prywatność w internecie nie powinien pisać z wymuszonego portalowa pocztą logowanego konta.
Nikt nie wie gdzie są serwery poczty, kto je kontroluje i jak są zabezpieczone. To samo tyczy się privów konta.
Dlatego udzielanie się na komercyjnym portalu jakiejś tam prywatnej spółki z zagranicznym kapitałem nie jest rozsądną decyzją.

Re: Zamknięcie Konta Portalowego i serwisu DING

Napisał(a): Air842 -

gość Każdy kto dba o swoją prywatność w internecie nie powinien pisać z wymuszonego portalowa pocztą logowanego konta.
Nikt nie wie gdzie są serwery poczty, kto je kontroluje i jak są zabezpieczone. To samo tyczy się privów konta.
Dlatego udzielanie się na komercyjnym portalu jakiejś tam prywatnej spółki z zagranicznym kapitałem nie jest rozsądną decyzją.
Lepiej to wyraziles ,, tak mysle i ja wymuszenie logowania ,a potem nie bedzie sie mozna bylo odczepic od reklam ,a moze i i jeszcze cos gorszego

Re: Zamknięcie Konta Portalowego i serwisu DING

Napisał(a): Marcin65 -

dlaczego w UK czy w Irlandii moge isc do sklepu kupic karte telefoniczną i wyjsc,nie podając żadnych danych?
po co w Polsce podaje sie dane,po to by zlokalizowc posiadacza telefonu czyli istnieje możliwosc inwigilacji i podsłuchu a jak istnieje możliwosć to nie znam rządu który możliwosc wykorzystuje

mógłbym wymieniac dalej jak można obywatela w Polsce "wyprostować" tylko po co
ludzie sami to widzą

Re: Zamknięcie Konta Portalowego i serwisu DING

Napisał(a): Air842 -

Marcin65 dlaczego w UK czy w Irlandii moge isc do sklepu kupic karte telefoniczną i wyjsc,nie podając żadnych danych?
po co w Polsce podaje sie dane,po to by zlokalizowc posiadacza telefonu czyli istnieje możliwosc inwigilacji i podsłuchu a jak istnieje możliwosć to nie znam rządu który możliwosc wykorzystuje

mógłbym wymieniac dalej jak można obywatela w Polsce "wyprostować" tylko po co
ludzie sami to widzą
Ludzie nie wiedza ......starsi robia co im bog kaze ,,a mlodzi maja wszystko w nosie ... Gdzie sa studenci? Kiedys byli madrzy ---

Re: Zamknięcie Konta Portalowego i serwisu DING

Napisał(a): Admminka -

Drodzy użytkownicy,

Serwis DING zostaje zamknięty w celu wprowadzenia nowego rozwiązania dotyczącego powiadomień. Dziękujemy za wszystkie uwagi, które są dla nas bardzo cenne i prosimy o chwilę cierpliwości.

Życzę miłego dnia,
Admminka

Re: Zamknięcie Konta Portalowego i serwisu DING

Napisał(a): Admminka -

Lee1 Niech ktoś przetłumaczy z polskiego na nasze, o co chodzi. Otwiera mi się panel główny i co dalej?Mam pozmieniać dane?
A w ogóle po co robić bałagan tam , gdzie nie potrzeba?
Aby zachować konto w serwisie Forum należy aktywować pocztę Interii. W tym celu proszę:
1. Zalogować się do Forum Interia.pl
2. Kliknąć w link aktywacyjnyhttps://konto(...)ria.pl/ - (W panelu Serwisy)
3. Dalej postępować zgodnie z instrukcją.

W razie jakichkolwiek pytań prosimy o kontakt z Biurem Obsługi Klienta pod adresem: pomoc@firma.interia.pl

Re: Zamknięcie Konta Portalowego i serwisu DING

Napisał(a): Lee1 -

Admminka
Lee1 Niech ktoś przetłumaczy z polskiego na nasze, o co chodzi. Otwiera mi się panel główny i co dalej?Mam pozmieniać dane?
A w ogóle po co robić bałagan tam , gdzie nie potrzeba?
Aby zachować konto w serwisie Forum należy aktywować pocztę Interii. W tym celu proszę:
1. Zalogować się do Forum Interia.pl
2. Kliknąć w link aktywacyjnyhttps://konto(...)ria.pl/ - (W panelu Serwisy)
3. Dalej postępować zgodnie z instrukcją.

W razie jakichkolwiek pytań prosimy o kontakt z Biurem Obsługi Klienta pod adresem: pomoc@firma.interia.pl
Otwiera się panel główny i co dalej? Jaka instrukcja?

Re: Zamknięcie Konta Portalowego i serwisu DING

Napisał(a): MissSilentMegan -

Lee1
Admminka
Lee1 Niech ktoś przetłumaczy z polskiego na nasze, o co chodzi. Otwiera mi się panel główny i co dalej?Mam pozmieniać dane?
A w ogóle po co robić bałagan tam , gdzie nie potrzeba?
Aby zachować konto w serwisie Forum należy aktywować pocztę Interii. W tym celu proszę:
1. Zalogować się do Forum Interia.pl
2. Kliknąć w link aktywacyjnyhttps://konto(...)ria.pl/ - (W panelu Serwisy)
3. Dalej postępować zgodnie z instrukcją.

W razie jakichkolwiek pytań prosimy o kontakt z Biurem Obsługi Klienta pod adresem: pomoc@firma.interia.pl
Otwiera się panel główny i co dalej? Jaka instrukcja?
To raczej dotyczy tych co nie mają poczty na Interia tylko mają pocztę na innych portalach - cyt. "W związku z planowanymi zmianami, konta w serwisie Forum zarejestrowane na zewnętrzne adresy mailowe nie należące do portalu Interia.pl, przestaną być aktywne."

Re: Zamknięcie Konta Portalowego i serwisu DING

Napisał(a): Admminka -

Lee1
Admminka
Lee1 Niech ktoś przetłumaczy z polskiego na nasze, o co chodzi. Otwiera mi się panel główny i co dalej?Mam pozmieniać dane?
A w ogóle po co robić bałagan tam , gdzie nie potrzeba?
Aby zachować konto w serwisie Forum należy aktywować pocztę Interii. W tym celu proszę:
1. Zalogować się do Forum Interia.pl
2. Kliknąć w link aktywacyjnyhttps://konto(...)ria.pl/ - (W panelu Serwisy)
3. Dalej postępować zgodnie z instrukcją.

W razie jakichkolwiek pytań prosimy o kontakt z Biurem Obsługi Klienta pod adresem: pomoc@firma.interia.pl
Otwiera się panel główny i co dalej? Jaka instrukcja?
Proszę kliknąć AKTYWUJ i postępować zgodnie z kolejnymi poleceniami.
Załączniki:
« Wróć do tematów
Do góry strony: Zamknięcie Konta Portalowego i serwisu DING